hallo,

jullie kennen em vast allemaal wel........ HERMAN

hij was dus bij de kermis hier in hoogezand. er was groot volk e.t.c
toen ging hij zingen... er werden talloze eieren naar zijn hoofd gegooit en er waren problemen met de muziek.... toen... de happy moment...

een meet and greetzz de dombos.... ze deden het midden bij de bots autos...
toen ging het mis!

er rende een jongen met een ei naar hem en splatte um vol op zijn hoofd.
herman raakte in paniek..
de securety kon nix doen... herman werd heen en weer gegooit....

toen hij eindelijk los kwam zette hij het op een lopen naar de eerste de beste kermis huisje.... daar heeft hij zich schoon gemaakt.. alles is toen afgelast...
Of stukken benton?

Zijn site is wel super mooi man (kuch).
Ik vind het een goede zaak dat hij met eieren bekogeld wordt.
Waarom?!

Daarnaast, volgens mij is dat al een tijd geleden gebeurd, of is hij nu voor de tweede keer op de kermis bekogeld met eieren en dat hij in een hokje moest vluchten?

Hoe dan ook, kennelijk vindt men hem "leuk" of "anders" genoeg om hem beroemd te laten zijn. En om hem te bekogelen als "wij" dat leuk vinden. Lijkt wel alsof we een flink aantal jaar terug gaan in de tijd, iemand in het schavot stoppen en hem met rotte tomaten bekogelen. What's next?!

[edit]Wat ik dus bedoel: het ligt niet aan hem dat hij beroemd is geworden, maar aan ons (en die perverseling Robert Jensen). Om hem dan te bekogelen vind ik belachelijk, of moeten we iedereen die raar is maar gaan bekogelen?

Dat hier zelfs voor wordt gesteld om hem maar met stenen of beton te bekogelen. Kijk eens naar jezelf en vraag je eens af of jij niet degene bent die raar is. Herman is volgens mij gewoon zichzelf.[/edit]

[edit]En van jou had ik zoiets helemaal niet verwacht, Jan[/edit]
Omdat je tegenwoordig zelfs beroemd kunt worden door jezelf te kijk te zetten. Ik zeg: bekogelen, die hap!
Auwe monitoren, computers, bigfootharddisks, blokken beton, schuurdeuren of banken, lever ze nu in! Goed doel!!!!

Ik zeg" REN HERMAN, REN!!!!! GRRRR
Ja maar dan zet hij zichzelf weer te kijk.. En dan komt hij weer meer op tv.. Dus ondanks dat het leuk is is het misschien verstandig om hem met rust te laten!

MAAR! Wel respect voor het feit dat hij het toch maar durft, want hij wordt op tv gewoon publiekelijk vernederd. Lijkt me nou niet echt prettig..
[quote='Kasper schreef op 13.04.2007 22:00']
[edit]En van jou had ik zoiets helemaal niet verwacht, Jan[/edit]

Je neemt het iets te serieus Kasper ;-)
Ik heb me oude beeldscherm nog 20inch lekker zwaar, naar welk adres moet ik hem stuuren?
Danny Koppel schreef op 13.04.2007 22:06
Ja maar dan zet hij zichzelf weer te kijk.. En dan komt hij weer meer op tv.. Dus ondanks dat het leuk is is het misschien verstandig om hem met rust te laten!

MAAR! Wel respect voor het feit dat hij het toch maar durft, want hij wordt op tv gewoon publiekelijk vernederd. Lijkt me nou niet echt prettig..

Ja om er even serieus op in te gaan; dat is dus het scheve. Van de kant van het publiek is het leedvermaak en voyeurisme en van zijn kant is het onwetendheid.
*Ondertussen spammen we phphulp vol*

Heb ook nog een oude laptop, is het inzamel adres al bekend?
Ik vraag me altijd af of het onwetendheid is.
Als je dit niet doorhebt.. Dan ben je of heel dom, of heel blind! Of er is, zoals zo vaak, geld.. $$$$$$$$ maakt zo veel "goed" in deze wereld.

Maar zo'n persoon is goed voor de lach spieren, kan je weer een keer minder naar de sportschool ;-).

[edit]
Opsturen kan naar:
H. Berghuis
Vliedlaan 5
1741DG SCHAGEN

Altijd handig.. Dat sidn!
[/edit]

Reageren