hij was dus bij de kermis hier in hoogezand. er was groot volk e.t.c
toen ging hij zingen... er werden talloze eieren naar zijn hoofd gegooit en er waren problemen met de muziek.... toen... de happy moment...
een meet and greetzz de dombos.... ze deden het midden bij de bots autos...
toen ging het mis!
er rende een jongen met een ei naar hem en splatte um vol op zijn hoofd.
herman raakte in paniek..
de securety kon nix doen... herman werd heen en weer gegooit....
toen hij eindelijk los kwam zette hij het op een lopen naar de eerste de beste kermis huisje.... daar heeft hij zich schoon gemaakt.. alles is toen afgelast...
haha :) breng maar gelijk naar de millieustraat in voorhout, ook wel een goede inzamelplek.. Ik kan vanuit me slaapkamer vanschoor zien liggen, dat is toch in sassem?
@ Vincent. Deze jongen is niet geestelijk gehandicapt, dit is een omhooggevallen manntje die denkt dat hij kan dansen, en als er gezecht word dat hij dat NIET kan, denk hij beter te zijn dan deze mensen. Hij is bagger qua enterthener (niet als je hem bekogeld, want dan word hij wel leuk :) ) maar ook qua mens.
Of hij geestelijk gehandicapt is weet ik niet, maar het zou me niet verbazen. Zijn IQ zal niet heel hoog liggen schat ik. Maar uitspraken als "hij is bagger qua mens" vind ik vrij ver gaan. Feitelijk zeg je nu dat hij een Untermensch is. ;)
@vincent..
de reden waarom men dat doet is simpel.. leedvermaak.. is geen excuus maar iets wat nou eenmaal in een mens zit.. 'zinnig' genoeg? jij hebt ook jezelf vaak genoeg 'schuldig' bevonden aan leedvermaak, misschien onbewust maar iedereen doet het dus boeiend.. en schuldig staat tussen ' omdat het eigenlijk niet schuldig is... er zijn echt welk genoeg mensen die herman kennen en hun mening hebben laten horen dat hij belachelijk gemaakt word.. hij vind dat blijkbaar niet erg omdat die er dik geld mee verdiend... hij vraagt er dus zelf om.. hij wil de aandacht.. dus dan krijgt die die toch.. en 3x stom zingen is leuk maar daarna gaat het irriteren.. met alle gevolgen van dien
@ kasper, bagger in spelling ben ik ook, sterker nog, ik ben disgrafisch. M`n woordenschat is enorm, maar in spellen en schrijven ben ik, tja, geen genie.
Ik vind het inderdaat bijna een untermensch, maar oke, voor al de mensen onder ons die het daar niet mee eens zijn wil ik m`n woorden nog wel terugnemen.
Ben blij dat ik dit even lees, zo weet ik weer hoe bepaalde mensen zijn en ja het is beneden mijn niveau. Ik zou die gene die die ei gooit wel eventjes een dagje willen meenemen naar de boerderij want hier lusten de kippen nog geen graan van.
Racisme, Haat, Radicaliseren, Pesterijnen komen alleen van mensen die ontevreden met zichzelf zijn en de aandacht zoeken bij een ander.
Ofwel spreekwoordelijk de splinter in andermans ogen zien maar de balk in eigen ogen geheel missen.