hij was dus bij de kermis hier in hoogezand. er was groot volk e.t.c
toen ging hij zingen... er werden talloze eieren naar zijn hoofd gegooit en er waren problemen met de muziek.... toen... de happy moment...
een meet and greetzz de dombos.... ze deden het midden bij de bots autos...
toen ging het mis!
er rende een jongen met een ei naar hem en splatte um vol op zijn hoofd.
herman raakte in paniek..
de securety kon nix doen... herman werd heen en weer gegooit....
toen hij eindelijk los kwam zette hij het op een lopen naar de eerste de beste kermis huisje.... daar heeft hij zich schoon gemaakt.. alles is toen afgelast...
Ja om er even serieus op in te gaan; dat is dus het scheve. Van de kant van het publiek is het leedvermaak en voyeurisme en van zijn kant is het onwetendheid.
Dat bedoel ik. Hij wordt gewoon vernederd en afgemaakt. Dat begon met Jensen, maar iedereen gaat erin mee. Zelf weet hij denk ik niet dat men om zijn persoon lacht in plaats van om hem of om zijn humor.
@Jan: sorry dat ik het wat serieus neem dan, maar ik vind het dan ook totaal niet grappig om hem te bekogelen. Ik vind het eerder zielig voor die Herman, en zielig van diegenen die de spot met hem drijven. Hoe dan ook, ik denk dat mijn punt duidelijk is.
[edit]Ondertussen wel over de 2400 posts gegaan. Jeeej![/edit]
Dat bedoel ik. Hij wordt gewoon vernederd en afgemaakt. Dat begon met Jensen, maar iedereen gaat erin mee. Zelf weet hij denk ik niet dat men om zijn persoon lacht in plaats van om hem of om zijn humor.
Klopt, ik denk niet dat hij dat door heeft. Het is net zoals met de Tokkies indertijd; iedereen kan een bekende Nederlander worden.
Waarom zou je iemand bekogelen, omdat hij 'anders' is?
Heb je er problemen mee dan?
Ga je ook gehandicapten zitten bekogelen met eieren?
Nee, toch? Ofwel? Anders heb je een steekje los.
Ik weet dat hij raar doet, maar waarom bekogel je hem dan met eieren?
Iemand die een 'zinnig' antwoord heeft kom maar.
En kom niet met een antwoord als: Hij doet zo raar etc..
Want dat doen geestelijk gehandicapten soms ook..
@ Vincent. Deze jongen is niet geestelijk gehandicapt, dit is een omhooggevallen manntje die denkt dat hij kan dansen, en als er gezecht word dat hij dat NIET kan, denk hij beter te zijn dan deze mensen. Hij is bagger qua enterthener (niet als je hem bekogeld, want dan word hij wel leuk :) ) maar ook qua mens.