hij was dus bij de kermis hier in hoogezand. er was groot volk e.t.c
toen ging hij zingen... er werden talloze eieren naar zijn hoofd gegooit en er waren problemen met de muziek.... toen... de happy moment...
een meet and greetzz de dombos.... ze deden het midden bij de bots autos...
toen ging het mis!
er rende een jongen met een ei naar hem en splatte um vol op zijn hoofd.
herman raakte in paniek..
de securety kon nix doen... herman werd heen en weer gegooit....
toen hij eindelijk los kwam zette hij het op een lopen naar de eerste de beste kermis huisje.... daar heeft hij zich schoon gemaakt.. alles is toen afgelast...
@Thomas: Volgens mij zei ik niet dat hij geestelijk gehandicapt was. Ik heb het alleen over mensen die 'anders(als is dat een veelomvattend woord)' zijn.
@Marvin: Dus daarom moet je hem maar met eieren gaan bekogelen? Als jij een x iets fout doet of raar doet kom ik jou ook wel even ondergooien..
@Roelofs: Mooi, een moderator die er teminste normaal over nadenkt, kan ik van Jan niet echt zeggen(ik wist niet dat jou niveau op dat gebied zo laag is Jan).
@Roelofs: Mooi, een moderator die er teminste normaal over nadenkt, kan ik van Jan niet echt zeggen(ik wist niet dat jou niveau op dat gebied zo laag is Jan).
Wat is het toch een mooi talent om te hebben, humor herkennen. Maar nee, je maakt er je eigen ding van en dat genoegen is geheel aan jouw kant ;-)
[quote='Vincent schreef op 13.04.2007 22:51']@Roelofs: Mooi, een moderator die er teminste normaal over nadenkt, kan ik van Jan niet echt zeggen(ik wist niet dat jou niveau op dat gebied zo laag is Jan).
Wat is het toch een mooi talent om te hebben, humor herkennen. Maar nee, je maakt er je eigen ding van en dat genoegen is geheel aan jouw kant ;-)[/quote]
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar ik maakte geen grapje en ik vind die Herman ook niet grappig.. dus wat je nu zegt is eigenlijk een beetje zinloos..
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar ik maakte geen grapje en ik vind die Herman ook niet grappig.. dus wat je nu zegt is eigenlijk een beetje zinloos..
En uitleggen blijkbaar ook. Ik stop met dit topic.