Hallo,

Ik ben van GTA Gangsters (http://gtagangsters.nl/). De site loop erg goed. Daarom willen we ons netwerkt uitbreiden. We hebben sponsoring voor GTA Gangsters, 2 gig en een domein. Maar we willen nog een aantal sites erbij maken, namelijk een hoofd site, een Manhunt site, een Bully site en een L.A. Noire site. Allemaal spellen van Rockstargames.

We willen graag alles gratis doen en zo min mogelijk kosten maken, omdat we zelf nog niet verdienen.

Maar onze host die zag het niet zo zitten om nog eens 4 domeinen weg te gaan geven. Maar we willen dit grote project toch doorzetten, daarom heb ik nog een paar andere hosting bedrijven gevraagt, maar ik kreeg geen reactie.

Dus wilde ik hier vragen of iemand met een leuk klein hosting bedrijfje graag wilde sponsoren (grote mag ook;)). In ruil voor reclame van het bedrijf op iedere site.

We zouden dit erg op prijs stellen!

BVD, Tommy!
Wat betaal je nu voor hosting only?
Je kunt ook gewoon even investeren...
Als het een goed lopende site is kun je ook een betaalde host nemen en dan reclame(denk aan google Ad(dinges) of andere vorm van reclame) op je site nemen, als de site goed loopt dan haal je het er uit.

O ja, moet de server php ondersteunen of is het alleen html ed. Moet er een database bij(zo ja hoeveel). Iets meer info over de host dus:P
Of je laat het gewoon staan..
Tommy ik heb nog ergens een webhosting pakket beschikbaar van ongeveer 500 mb ruimte en 10 gig dataverkeer. Alleen omdat ik zelf bedrijf heb kan ik alleen geen domeinamen betalen. Dit is voor mij een te groot risico...

Maar wat zijn nu 4 * 7,50 = 30 euro per jaar.
Als je het wilt stuur me even een PM
Maar we willen nog een aantal sites erbij maken
En wat houd je tegen? Een domeinnaam heb je voor een 10-tje per jaar, dat is minder dan 1 euro in de maand. Een nog goedkopere hobby is nauwelijks mogelijk...

Hosting heb je al, dat is dus geen probleem. En zodra je extra dataverkeer moet inkopen, ben je blijkbaar zo populair dat het voor sponsors/adverteerders ook leuk wordt.

Heb je al eens aan Google adwords gedacht? Kun je dat ene lullige tientje ook eenvoudig mee terugverdienen.
Ik hoef geen hosting of databases...

Gewoon 4 domeinen voor reclame..
Knal er adsense op en wacht 6 maanden..
Tommy schreef op 16.04.2007 18:25
Ik hoef geen hosting of databases...

Gewoon 4 domeinen voor reclame..

Dat is dan 40 euro per jaar.. Dat is toch bijna niks voor wat jij van plan bent.

Reageren