Hallo,

Ik ben van GTA Gangsters (http://gtagangsters.nl/). De site loop erg goed. Daarom willen we ons netwerkt uitbreiden. We hebben sponsoring voor GTA Gangsters, 2 gig en een domein. Maar we willen nog een aantal sites erbij maken, namelijk een hoofd site, een Manhunt site, een Bully site en een L.A. Noire site. Allemaal spellen van Rockstargames.

We willen graag alles gratis doen en zo min mogelijk kosten maken, omdat we zelf nog niet verdienen.

Maar onze host die zag het niet zo zitten om nog eens 4 domeinen weg te gaan geven. Maar we willen dit grote project toch doorzetten, daarom heb ik nog een paar andere hosting bedrijven gevraagt, maar ik kreeg geen reactie.

Dus wilde ik hier vragen of iemand met een leuk klein hosting bedrijfje graag wilde sponsoren (grote mag ook;)). In ruil voor reclame van het bedrijf op iedere site.

We zouden dit erg op prijs stellen!

BVD, Tommy!
Maar ik verdien helemaal niets, en mijn ouders willen het niet betalen..

EDIT: Eris, bedankt voor je aanbod;)
Zoek een baantje! zou ik zo zeggen! =D
Ik ben 13.. En dat stomme stadsnieuws belt niet terug voor die krantjes.. hmpff
Dan zoek je een krantenwijk..
Rustig aan. Je hebt nog een heel leven voor je. Al moet je een jaar wachten, pak je rust en maak je game.
Tommy schreef op 16.04.2007 18:31
Ik ben 13.. En dat stomme stadsnieuws belt niet terug voor die krantjes.. hmpff

:P Zoek een ander.....
Maargoed
wat iemand anders al zij.
Knal er adsence op. Jij zij dat je site goed liep. Dus dan kan je er best nog wat meer verdienen
:) je kan makkelijk een klein jobje doen :)
Al gedacht aan bv popcorn verkopen :D,
heb het nog nooit gedaan maar ben het vanplan om te doen (ook voor te investeren maar dan voor een host) maar ik denk wel dat je na een dagje werk wat bijeen kunt rapen :)

BTW: Ik heb eens gehoord dat ze met de scouts(een jeugdvereniging) WC rollen zijn gaan verkopen voor 1 euro het stuk :) iedereen koopt het en het brengt goed op!
Ik ben de jongste van alle admins.. Mss kan ik wel regelen dat we allemaal een 10-tje dokke.. Ik zal wel eens gaan schoiere..
Wanneer GTA Gangsters populair is, dan kun je daar toch wel 40 euro per jaar mee verdienen? Dat is vrijwel niks!

11 eurocent per dag om precies te zijn...

Als jij dat niet kunt verdienen met een populaire site, vergeet die andere sites dan maar en ga eerst eens richten op de site die je nu al hebt.

Reageren