Hallo,

Ik ben van GTA Gangsters (http://gtagangsters.nl/). De site loop erg goed. Daarom willen we ons netwerkt uitbreiden. We hebben sponsoring voor GTA Gangsters, 2 gig en een domein. Maar we willen nog een aantal sites erbij maken, namelijk een hoofd site, een Manhunt site, een Bully site en een L.A. Noire site. Allemaal spellen van Rockstargames.

We willen graag alles gratis doen en zo min mogelijk kosten maken, omdat we zelf nog niet verdienen.

Maar onze host die zag het niet zo zitten om nog eens 4 domeinen weg te gaan geven. Maar we willen dit grote project toch doorzetten, daarom heb ik nog een paar andere hosting bedrijven gevraagt, maar ik kreeg geen reactie.

Dus wilde ik hier vragen of iemand met een leuk klein hosting bedrijfje graag wilde sponsoren (grote mag ook;)). In ruil voor reclame van het bedrijf op iedere site.

We zouden dit erg op prijs stellen!

BVD, Tommy!
Krijg je geen zakgeld ofzo?... Dat zou voor mij in dat geval op die leeftijd genoeg geweest zijn.
Ik heb er al adsense op staat, maar dat is maar 10 cent per dag ofzo.. omdat hij onderaan staat, en me host wil boven aan..

EDIT: Zakgeld gaat op aan snoep.. en andere leuke dingen..
Tommy schreef op 16.04.2007 18:40
Ik heb er al adsense op staat, maar dat is maar 10 cent per dag ofzo.. omdat hij onderaan staat, en me host wil boven aan..

Ja je moet keuzes maken (Want je kunt niet alles hebben)
Idd :) oftewel een zak snoep en andere dingens waarmee je maar een paar dagen mee verder kunt of tewel een domein waar je heel het jaar "genot" aan hebt :)
Tommy schreef op 16.04.2007 18:40

Dan kom je dus nog 1 cent per dag tekort... Als je even oplet, vind je dat gewoon op straat. Probleem dus opgelost.
Ha-ha..

Maar dat duurt veel te lang.. reken maar eens uit hoe lang het dan duurt tot ik bij de $100 ben, voordat ik het krijg..
is ook wel waar :D
bv als je van google adsense wordt verwijderd omdat bedrijven klagen voor nepklicks :)
WE LOVE GOOGLE!!

Zoek zelf maar uit warom :P

edit:
En minder snoepen, trouwens WTF je verdient 10 cent per dag aan google adsene

En die eene cent vindt je per dag wel op straat (parken zijn erg goede plekjes)

Als je echt iets wilt beginnen,

Koop je een metaal digtator! of digtectoratording.

Groetjesz
zooiets noemt men een metaaldetector robin :)

Reageren