Ik heb iets zwaar iritant's met mijn computer, soms (best vaak) loopt hij vast en kan ik +/- 5 tot 15 minuuten helemaal niks doen. Ook blijft dan de muziek hangen.
Zo kunnen we niks voor je betekenen. Wat heb je voor PC, wat draai je voor OS, en voor software, en als virusscanner en firewall, spy en adware beveiliger...
[edit] Ik doe een gok, je draait MicroSoft's Windows.
STERF MICROSOFT, STERF!!!!! [/edit]
Intel celeron 3.06 ghz
1gb Werkgeheugen
Windows media center
Software (meest gebreukt, ook al doe ik niks loopt hij nog vast):
Photoshop cs2
Dreamweaver
Avg Virus Scan
Kerio Firewall
Trillian
Microcrap's office
Firefox
Internet exploder 7
Ik doe een gok, je draait MicroSoft's Windows.
STERF MICROSOFT, STERF!!!!!
Of Thomas raakt oververhit? Ik durf te wedden dat je zelf ook Microsoft draait Thomas ;) En bovendien, voor het geval je het nog niet wist, Microsoft is een stuk software. Alhoewel sommige functies, commando's en andere technische termen (die(), kill, crash) er soms op lijken te wijzen dat software kan sterven, is dat bij mijn weten nog niet het geval geweest. Mocht het wel zo zijn, laat het me dan weten!
@TS: heb je toevallig recentelijk een nieuwe harde schijf geïnstalleerd? De laptop van mijn vriendin heeft namelijk hetzelfde probleem; na een paar minuten na het opstarten of uit de stand-by halen blijft hij hangen en kan je niks doen, en na een paar minuten gaat hij weer verder alsof er niks aan de hand is. Doe je een tijdje niks, dan blijft hij weer hangen. Mogelijk zou het met het geheugen te maken kunnen hebben, aangezien daar vaak meldingen over verschijnen (te weinig virtueel geheugen). Misschien wat geheugen bijplaatsen. Merkwaardig gedrag, omdat hij het vóór het verwisselen van de nieuwe harde schijf (overigens incl. schone installatie XP Home Edition) niet deed, zeker niet in deze mate terwijl de harde schijf maar 10GB groter is dan de vorige.
[edit]Ok, Microsoft is geen stuk software, Microsoft is een bedrijf. Windows is daarentegen wel software. Microsoft Windows ook. Anyhow, beetje stom om een multinational dood te schelden, vind je ook niet?[/edit]
Zo kunnen we niks voor je betekenen. Wat heb je voor PC, wat draai je voor OS, en voor software, en als virusscanner en firewall, spy en adware beveiliger...
[edit] Ik doe een gok, je draait MicroSoft's Windows.
STERF MICROSOFT, STERF!!!!! [/edit]
LOL waar slaat dat op xD
?
Onbekende gebruiker
18-04-2007 19:32
robin schreef op 18.04.2007 18:44
Heb wel een probleem gehad(nogsteeds) met mijn E: schijf?
Ik moet toch een nieuwe 250gb hebben dus zal dat het wel wezen...
Ook gelijk even mecafi kopen (jah ik haat norton).
Groetjes, Robin.
McAfi zuigt serieus, okej, niks vergeleken bij norton ,maar toch... Misschien is NOD32 iets handigs?
McAfee (de enige echt officiële spelwijze) vind ik ook niet zo. Vreet vrij veel geheugen. Heb zelfs een keertje mijn computer flink naar de puinpoeier geholpen door dat programma. NOD32, Kaspersky of Norman is wat dat betreft beter.