Ik heb iets zwaar iritant's met mijn computer, soms (best vaak) loopt hij vast en kan ik +/- 5 tot 15 minuuten helemaal niks doen. Ook blijft dan de muziek hangen.

Weten jullie meschien wat dit is?

Groetjes, Robin.
Rick schreef op 18.04.2007 19:37

Oké dan, ben ik toch niet de eengiste.

Enigste schrijf je zo : enigste.

En in dit geval is het "niet de enige".

Je vriendin vind je wellicht de enigste, maar zij is dan misschien ook wel de enige die dat er zo over denkt ;-)

Sorry...
Ik heb ook zo iets gehad, maar mijn HD bleek niet meer in orde, voor de meeste hd's zijn er tooltjes te vinden die dat kunnen bevestigen (of niet). Kijk daarvoor eens naar UBCD daar staan de meeste op.

Als virus scanner zou ik Symantec Corporate aanbevelen, zelfde als Norton, maar dan merk je niet dat ie op je PC staat, gebruikt zelfs < 10 mB geheugen.
En als firewall adiviseeren jullie?
NOD32 is de beste voor het moment denk ik..
Ik draai hier thuis een gekraakte versie..
Ik ga hier geen link van de setup in public zetten, maar als je ze wilt hebben, pm je me maar:)

Jens
Heb trial versie ziet er leuk uit, ich pm you!
Thomas schreef op 18.04.2007 17:26
[edit] ...
STERF MICROSOFT, STERF!!!!! [/edit]
STERF MS-BASHERS, STERF!

:)

Altijd van die niet-onderbouwde troep over MS. Damn...

Elwin (die verder geen banden heeft met MS)
Voordat je allemaal nieuwe shit gaat aanschaffen, check ook ff je koeler ;-)
@ Thomas: Als je nog één keer zo uitvliegt tegen Microsoft dan zal ik je persoonlijk je lievieten eens komen lezen. Een pc die hapert heeft vaak met de hardware te maken én niet met de software. Windows is best goed, alles heeft gebreken. Anders gebruikte de grote meerderheid het niet !
Vista is alleen pure afval, de rest valt nog wel mee :P
Mag ik:) ik koop een XP (legaal, en dat al heel wat voor mij) en als ik m`n laptop opnieuw instaleer krijg ik gezeik met de licence. Bel ik Microsoft op, krijg ik te horen, gewoon een nieuwe versie kopen. Tuut tuut tuut. Sorry hoor, maar daar word ik aardig sjagrijnig van...

Inderdaad, alles heeft gebreken, maar Microsoft iets teveel naar mijn idee. Ik heb inderdaad Windows, maar dit alleen omdat ik Linux nog niet begrijp.

@ Ponzi, wat is lievieten ingodsnaam

Reageren