Ik heb iets zwaar iritant's met mijn computer, soms (best vaak) loopt hij vast en kan ik +/- 5 tot 15 minuuten helemaal niks doen. Ook blijft dan de muziek hangen.

Weten jullie meschien wat dit is?

Groetjes, Robin.
Vista is zeker geen pure afval. Het werkt fijn en veel sneller dan XP. Ik draai op 2 dezelfde comps vista en Xp en de pc met vista is beduidend sneller.
sneller?? heb jij al die grafische dingen uitgeschakeld ofzo?? Een vriend van me had XP, supersnel, schijf geformat, Vista erop, als dikke strond door een vergiet of trechter
Och Thomas, een vriend van mijn zus van de tante van mijn zwager had ook een PC met daarop Ubuntu. Dat bolde van geen meter, dus zette hij er Windows 3.1 op ! Snel, onvoorstelbaar. Toen nam hij Vista, nog sneller !

Wat ik met bovenstaande verhaaltje wil duidelijk maken is dat sommige PC's nu éénmaal geen Vista aankunnen (vandaar het logo 'Vista Capable'). Sommige mensen willen gewoon niet geloven dat Microsoft iets goed kan maken.

Oh ja, en lievieten is zoiets als je zeven zaligheden.

Maar ontopic terug. Misschien kan je terug naar de fabrikant gaan? (Leverancier dus)
Gedaan, die gast zegt hetzelfde als Microsoft. Nieuw kopen.
Die vriend had de Dell XPS G4 (core 2 duo 4 ghz - 2gig ram) en toch werkte het niet

Btw. Ik vind Windows 2000 tot nu toe het beste/snelste
Stuk? Nieuwe nodig!
robin schreef op 18.04.2007 21:42
Vista is alleen pure afval, de rest valt nog wel mee :P

Vista rules!!!
Ik had xp sp2 en nu heb ik vista geinstalleerd. Veel sneller ! Geen grafische opties uitgeschakeld.

P.S. Ik heb zelfs geen core 2 duo processor ofzo gewoon een amd celeron 3400+
Cedric schreef op 19.04.2007 15:11
[quote='robin schreef op 18.04.2007 21:42']Vista is alleen pure afval, de rest valt nog wel mee :P

Vista rules!!!
Ik had xp sp2 en nu heb ik vista geinstalleerd. Veel sneller ! Geen grafische opties uitgeschakeld.

P.S. Ik heb zelfs geen core 2 duo processor ofzo gewoon een amd celeron 3400+[/quote]

Daar ben ik het helaas niet mee eens.
Ik had vista op mijn laptop geinstalleert
Intel Core Duo T2050 op 1.66GHZ
Radeon X1600 vgatje
1GB geheugen
Dus wel een krachtpatsertje als ik het vergelijk met men andere 2 pc's.
Dus ik had daar vista opgegooit omdat men xp zo ver heen was dat die toch opnieuw geinstallert was
Vista Buisness erop gezet, denk weet je wat, stress-testje
ongeveer 15 of 20seconden windowstoets + E ingedrukt houden voor explorer te openen.
Liep totaal vast, Dus heb het er maar gelijk weer afgehaalt.
Bij mij staat er dus Home Premium op. Blijkbaar draait het op de ene pc beter dan de andere afgezien de specs... wat volgens mij heel raar is.
Back ontopic, Hoe is het met de de computer van onze Robin...

Reageren