Ha medeforumleden,

Ik merk de laatste tijd dat de reclame, rechts naast het forum, soms 'onzichtbaar' is. Dat heeft tot gevolg dat ik er al diverse keren onbewust op heb geklikt en dat is enorm irritant. Hebben jullie hier ook last van?

SanThe.
bij mij is het ook dat hij soms 'onzichtbaar' is, heb er alleen geen last van :)
Alle reclame is irritant. Maar ja ik zag het ook, nog niet erop geklikt tho. Die adds zijn ook irri, zelfde css als de site, ez mistake
Mijn firewall blockeert alle reclame :) Ik zie alleen [AD] staan...
Ik heb een enkele keer gehad dat de banners onzichtbaar waren en er zelf 1 keer opgeklikt zonder dat het de bedoeling was.
Ach... Das goed voor Bassie als jullie er op klikken... :)

Elwin
ook ik vindt die banners erg irritant maar we sponseren wel weer als we er op klikken
ik heb er geen moeite mee..
en ja reclame is niet geliefd enzo maar als jullie het nou eens vanaf de andere kanrt bekijken.. bas doet zijn best voor deze community en dat hij door middel van ads enzo wat terugverdiend (en/of kostendekkend) dan heb ik er totaal geen probleem mee.. stel iedereen drukt express even 1x per dag een advertentie aan.. dan helpen we zelfs met zijn allen.. mja dat is mijn mening maar
Ach ja, zal ik is ff op een banner klikken.

Ik heb er geen problemen mee met de reclamme, ik vind het wel geinig.

offtopic

Enkel op tv heb ik een schijt hekel aan. Maar oke das mijn mening.
lastig ? soms
Irritant ? niet echt
Soms klik ik er wel eens per ongeluk op, maar ook al een keertje expres gedaan, zag wat leuks staan
Vind het niet zo erg, ben het zo onderhand wel gewend :P
Als je je er niet aan ergert heb je er ook geen last van ;). je moet naar de topics kijken niet naar de reclames.

Reageren