Ha medeforumleden,

Ik merk de laatste tijd dat de reclame, rechts naast het forum, soms 'onzichtbaar' is. Dat heeft tot gevolg dat ik er al diverse keren onbewust op heb geklikt en dat is enorm irritant. Hebben jullie hier ook last van?

SanThe.
nog nooit last van gehad..

Wel vind ik het best enorm irritant dat er steeds een error op de achtergrond van de pagina staat..

Valt niet te lezen omdat er allemaal text over heen staat..
Ik heb zelfs al een enkele keren die verticale add te midden mn scherm gehad; dwars door het topic!
mja ik klik er soms gewoon op ... om de site te sponsoren ... 1 clickje voor de site :)
GaMer13 schreef op 24.04.2007 16:25
Ik heb wel eens gehad dat webmasters dan tussen posts door nog een extra post plakken, met reclame. (GEEN hint voor Bas1!!!!!11!!1!!)

Of wat nóg erger is, is dat webmasters reclame à la tekst weergeven. Dus geen plaatje maar tekst. Iedereen klikt wel eens op tekst om fysiek weer te geven waar je bent met lezen (onbewust) en dan ook nog eens klikken op tekst. Dan heb je al veel clicks binnen...

..Op PHPHulp? Nog nooit gezien... Zelf heb ik geen last van reclames, ik zie ze wel, klik er soms per ongeluk op als ik in mijn gedachten zit 'weg-te-dromen'. Maar egt last... nee, ze zijn er en het is een beetje extra inkomen voor phphulp. :).
Arjan Schuurman schreef op 25.04.2007 08:41
[quote='GaMer13 schreef op 24.04.2007 16:25']...

..Op PHPHulp? Nog nooit gezien... Zelf heb ik geen last van reclames, ik zie ze wel, klik er soms per ongeluk op als ik in mijn gedachten zit 'weg-te-dromen'. Maar egt last... nee, ze zijn er en het is een beetje extra inkomen voor phphulp. :).[/quote]
Nee ergens anders. Op andere websites. Maar dadelijk breng ik Bas op ideeën :P
Owja, ik kwam laatst dit tegen op PHPhulp, een verticale banner op een horizontale plek.

@rednl
en daar maak je ook echt een screenshot van whuhahahaha
doelloos
@marvin ... wtf... pilletjes?
En weer wat reclame voor Jan Koehoorn ;)

Reageren