Ha medeforumleden,

Ik merk de laatste tijd dat de reclame, rechts naast het forum, soms 'onzichtbaar' is. Dat heeft tot gevolg dat ik er al diverse keren onbewust op heb geklikt en dat is enorm irritant. Hebben jullie hier ook last van?

SanThe.
Als ik op reclame klik is dat mijn keuze. Maar als de reclame 'onzichtbaar' is, dan is het mijn keuze niet meer. En dat bedoel ik, dat is irritant. Verder mag Bas er wat mij betreft zelfs rijk van worden.
Ik zie helemaal geen reclame, ik heb z'n extra van FireFox, kan ik aan iedereen aanraden.

Verder vond ik reclame niet echt heel vervelend zolang het maar op de website blijft (Geen popups, dat vind ik zooo vervelend).

IK heb vroeger nog nooit gehad dat ik onbewust op onzcihtbare reclame had geklikt
Ik heb wel eens gehad dat webmasters dan tussen posts door nog een extra post plakken, met reclame. (GEEN hint voor Bas1!!!!!11!!1!!)

Of wat nóg erger is, is dat webmasters reclame à la tekst weergeven. Dus geen plaatje maar tekst. Iedereen klikt wel eens op tekst om fysiek weer te geven waar je bent met lezen (onbewust) en dan ook nog eens klikken op tekst. Dan heb je al veel clicks binnen...
Ja of je komt via google op websites en dan zie je alleen maar reclame, en dan ergens bovenaan in een hoekje: click here for the content. of zoiets. Reuze irritant. Van mij mag reclame wel hoor maar dan in mate (hyves doet dit bijvoorbeeld erg goed naar mijn idee)
@ Marvin: Erop klikken is allemaal leuk en wel voor Bassie, maar denk ook eens aan die adverteerders?
Elwin schreef op 24.04.2007 12:22
Ach... Das goed voor Bassie als jullie er op klikken... :)

Elwin

Alles is voor Bassie, alles is voor Bassie :P *Denkt terug aan blije kinderjaren met Bassie en Adriaan*

Maar ik heb ook een adblocker (hoewel ik nu toevallig eentje erdoorheen zie komen, even blocken :P), en ik ben erg tevreden. Als reclame met mate gebeurt (zoals hier), of als het goed is geïntegreerd in de layout (Google AdSense gaat meestal goed) heb ik er geen problemen mee.

Maar als het onzichtbaar is, kan ik me voorstellen dat het storend is.
Ik zie geen reclame hier op de website hoor:S Nergens! op alle websites niet!:D Adblock plus plugin:) Heb alleen last nog van die internet host banner...
Ik vind dat blokje Maak je eigen website knipperend meer irritant, dat verslechterd het lezen van andere tekst. zolang het niet knippert heb ik er geen last van.
de bovenste banner wordt onzichtbaar als je in het menu zit.. maar bij de rechter weet ik niet.. heb ik namelijk allemaal geblokd ;)
Ik heb er geen problemen mee, maar wat ik wel storend vind is dat een lang bericht onder de reclame verdwijnt. Ik ga nu trouwens ook maar zo'n FFP installeren.

Reageren