Gaan er mensen van jullie naar Pinkpop?
Prima lokatie om PHPhulpers te ontmoeten, zo kwam ik op Lowlands onze Bassie tegen ;)

Ik ga enkel maandag. Het programma vind ik echt super goed dan :D Check voor het programma maar www.pinkpop.nl

Ik hoor van jullie ;)

Later,
Erik
ik deel de mening :) mensen die jumpstyle leuk vinden mogen van mij de eeuwigdurende zakjeuk krijgen

zoek een hobby

and i mean that in the nicest possible way ;)
Remco RHCP fan? Was je ook in de Arena op 16 juni 3 jaar (ofzo) ervoor?

Vorig jaar was de maandag 5 juni btw, was ik ook heen (voor rhcp)
EXPERIMENT 3 : HARDER STYLES
20.00 - 21.30 : FRANCOIS
21.30 - 23.00 : YVES DERUYTER
23.00 - 00.00 : MAX B GRANT
00.00 - 01.00 : BRENNAN HEART
01.00 - 02.00 : DEEPACK
02.00 - 03.00 : ZANY
03.00 - 04.00 : THE PROPHET
04.00 - 05.00 : TATANKA VS ZATOX
05.00 - 06.00 : DANA

Waar zijn Rocco & Bass T :(

Pinkpop is niets voor mij, zolang Rammstein er niet is is het geen drol waard.
Ik zou ook wel willen gaan, maar mn 15-jarig budget laat me in de steek :'(
ik ga wel sparen zodat ik naar werchter kan volgend jaar (hoor wel dat het 2€ is om iets te drinken :$)
Pinkpop is niets voor mij, zolang Rammstein er niet is is het geen drol waard.
Met Rammstein ook niet hoor :P

@ reinhout,

Je wordt vanzelf ouder ;) Ik ga ook nog naar Lowlands en misschien Werchter ... maar ik wil ook nog naar Graspop ... even kijken hoe we dat gaan doen :P
@ Reinhout: Dat zal je overal tegenkomen hoor. Festivals zijn nu éénmaal duur.
Ik ga alle drie de dagen:D :D

Ik kom vooral voor arctic monkeys, linkin park, korn, marilyn manson, good charlotte en muse

Ik heb er zin in :D
Erik schreef op 09.05.2007 18:13
Met Rammstein ook niet hoor :P

Laat Rammstein nu het enige zijn dat ik leuk vind aan Rock :) voor de rest vind ik er vrij weinig aan. Heb toch echt liever Hardstyle, Jumpstyle, Dancecore & Techno
wes schreef op 09.05.2007 14:19
ik deel de mening :) mensen die jumpstyle leuk vinden mogen van mij de eeuwigdurende zakjeuk krijgen

zoek een hobby

Helemaal mee eens!

(want ik luister Hardcore) (experiment 5... Korsakoff, Neophyte, Angerfist (live), Endymion. Serieus, wordt echt vette shit =D )
wes schreef op 09.05.2007 14:19

zoek een hobby

Gast, er zit een verschil tussen de muziek & dat maffe dansje.. dat dansje is echt belachelijk. Maar de muziek is ok. Moet je soms eens zien wat rockers doen of hakkers. Die mogen dus ook zakjeuk krijgen.

Reageren