ik ben der nog nooit naar toe gegaan en lijkt me eigenlijk ook niet zoveel veel aan. de muziek mischien nog wel een beetje dan zoals linkin park en maria mena maar voorderest niet echt... + dat iedereen dar half stoned/dronken of bijde vlak op de grond ligt...
+ dat iedereen dar half stoned/dronken of bijde vlak op de grond ligt...
Om er nog maar een cliché uit te gooien? Dat is echt het standaard argument dat gebruikt word tegen dit soort festivals. Als je er geweest bent, weet je wel beter ;-)
Ik ga niet naar pinkpop, de lineup is wel super vet, maar heb alle grote acts al gezien (op linkin park na). Daarnaast vind ik de sfeer op pinkpop ook een stuk minder dan bijvoorbeeld Lowlands (waar ik dus wel heen ga :D ).
Met jou kan ik praten :P
Ik ga ook zeker naar Lowlands!! Veel bands die ik op Pinkpop ga zien heb ik ook al eens gezien. Ik ga ook voornamelijk voor Linkin Park.
Maar Evanescence en Stone Sour wil ik ook graag zien :)
ik ben der nog nooit naar toe gegaan en lijkt me eigenlijk ook niet zoveel veel aan. de muziek mischien nog wel een beetje dan zoals linkin park en maria mena maar voorderest niet echt... + dat iedereen dar half stoned/dronken of bijde vlak op de grond ligt...
Cliché, cliché... someone? Kom op. Als je er nog nooit naartoe bent gegaan, hoe kan je dan weten dat iedereen half stoned en dronken op de grond ligt? Dat is hélemaal niet zo.
Niets is leuker dan een festival: de sfeer, de muziek, ... superleuk !
Zo, een paar dagen voor het begint en een paar dagen na de laatste post door, kom ik ook nog even melden dat ik ga ;)
Ik ben vooral super benieuwd naar Muse en Linkin Park.
Ik heb geen idee wat me te wachten staat en of het leuk is :)
maar als iemand nog zin heeft om een pilsje te komen drinken, ik ben er alle 3 de dagen :D
Ik was bij alle drie de dagen aanwezig en ik vond het super! De sfeer daar, en vooral de f*ckin' goede bands :D
WEl wat minder van de zakkerrollers, maarja ik heb alles overleefd :D
De acts van Marilyn Manson, Muse en Linkin Park vond ik echt geweldig, bijna iedereen ging uit zijn dak.
Ik heb helaas over de terug reis nogal lang gedaan, ik ging om kwart voor 9 weg en was om kwart voor 3 thuis, de heenreis duurde een uur of 3 korter ;)