Omdat ik het korn optreden niet gezien heb omdat ik niet achteraan bij linkin park wou staan, wil toch niet zeggen dat ik korn niet meer leuk vind, maar ik wil best mijn plaatje aanpassen, daarnietvan
Helaas, was er niet bij. Ik heb het proberen te volgen via TV en 3voor12 Central, maar zij hadden niet overal uitzendrechten van. Helaas. Zo heb ik geen Linkin Park gezien, en Muse niet volledig. Evanescence gelukkig wel, volgens mij zelfs helemaal van begin tot eind.
Ik vond net nog Muse op mijn hd-recorder, een paar nummers. Ge-wel-dig! Ik vraag me toch af waarom die nog niet op de 3voor12 site staan, aangezien de vpro blijkbaar wel uitzendrechten hadden. Ach, ik vis hem binnenkort wel even van mijn hd-recorder en zet hem lekker op de iPod, en misschien op *******.
Volgens jaar Pinkpop, ik weet niet hoe het valt met examens en andere 'drukke tijden' en of ik genoeg zieltjes kan winnen in de directe omgeving, alleen gaan lijkt mij ook niet alles, maar als dat allemaal mee zit, en de line-up is goed, net zoals dit jaar, ooh, dan wil ik daar heen!
Misschien Lowlands. Wel minder bekende artiesten, alhoewel dat zeker geen excuus is. Misschien kan ik daar nog wat zieltjes voor winnen, of wordt mijn zieltje gewonnen. Ik ken nog wel een paar 'belangstellenden' >:)
edit: en ik heb zeker nog genoten van Krezip. Ze blijven goed, heerlijk gewoon! Het is bijna stom te noemen dat ze niet in de officiƫle line-up zaten.
[edit] Mod edit:
Geen reclame of wat dan ook maken voor illegale zaken als torrents (dat is wat Demonoid is als ik het wel heb)
[/edit]