Op mijn Acer laptop is een Windows XP Home Edition voorgeinstalleerd van Acer uit. Maar mijn harde schijf is zachtjesaan aan het sterven, dus zit ik met een probleem. De recovery cds zullen dan niet meer werken veronderstel ik, want deze lezen ook delen uit van een verborgen partitie op deze schijf.
Ik heb nog wel een Windows XP Pro CD liggen, maar die serie nummer is al bezet. Nu vroeg ik me af of die serie nummer van mijn Home Edition hier ook op zou werken? Ik gok van niet...
Iemand die tips voor me heeft om dit probleem op te lossen?
Ik ben ook even aan het uitkijken naar een nieuwe schijf... Momenteel zag ik een "Seagate Momentus 5400.3 - 80 GB - ATA-100 - Buffer : 8 MB" voor € 63. (Op het stickertje op m'n laptop staat "40 GB Ultra ATA/100 HDD", ik veronderstel dus dat deze zou passen) 80GB is ruim, 8MB buffer lijkt me ook niet slecht. Bij de pc winkel waar ik deze vond, staan ook Western Digitals, maar met maar 2MB buffer.
Mensen die ervaring hebben met Seagate? Of mensen met andere richtprijzen, van deftige dingen?
Volgens mij had je de regels niet goed gelezen, GEEN aanzetten tot, het downloaden van illegale software.
[/edit]
Waar staat dat dan?
Wat voor regels gelden hier?
Er zijn op het moment nog geen regels gemaakt omdat wij dit tot nu toe niet nodig vinden. Iedereen die deze website bezoekt gedraagd zich goed. Ga zo door.
Ik wil een nieuw bericht plaatsen, waar moet ik me aan houden?
Als je een nieuw topic plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in acht neemt:
[li] Probeer je aan de algemeen bekende gedragregels te houden en probeer om zo goed mogelijk ABN te typen. Typfouten zijn mensenlijk.[/li]
[li] Vind je een topic onzin of vind je de poster niet zo aardig? Reageer dan niet. Dit voorkomt ergenissen. Als een topic niet op zijn plaats is, dan zorgen de moderators ervoor dat dit topic gesloten of verwijderd wordt. In sommige gevallen kan de moderators beslissen om de topic te verplaatsen.[/li]
[li] Zoek eerst in het forum of je vraag niet al eerder gesteld is.[/li]
[li] Zorg dat je het topic in de juiste categorie plaatst. De mogelijke categoriën zijn hier zichtbaar.[/li]
[li] Zorg ervoor dat je topic titel een goede naam heeft; 'help' en 'hij doet het niet' zijn dus geen goede voorbeelden.[/li]
[li] Plaats geen hele scripts, maar snippets ter ondersteuning van je vraag. Ga er niet van uit dat leden scripts van meer dan 30 regels gaan lezen.[/li]
[li] Laat zien dat je zelf ook moeite hebt gedaan om het probleem op te lossen. Noem op wat je zelf hebt gedaan om een oplossing voor je probleem te vinden.[/li]
[li] Kom niet om een script vragen met de gedachte dat iemand die voor je gaat maken. Op het forum kun je hulp vragen, niet gehele scripts.[/li]
[li] Ook wordt het niet gewaardeerd als je een idee hebt en vraagt of iemand dat idee voor jou wil programmeren.[/li]