Binnenkort krijg ik mijn eigen domijnnaam en hosting. Ik weet dat er al heel veel weblog's en zo zijn , nu zoek ik dus iets gloed nieuw voor mijn website . Maar wat is er nu al wel en wat is er nu nog niet te vinden op het internet . Het enige is het moet jongeren aan trekken ( 12 tot 18 jaar ) .
Heeft iemand goede raad over wat ik een website zou kunnen maken die succes heeft ???
- waar is de doelgroep in geinteresseerd
- wat is uniek op de markt
- waar ben ik zelf in geinteresseerd
- is er winst uit te maken
- hoe ga ik het concept uitwerken
ik heb zelf wel een aantal concepts in mijn hoofd vliegen, maar die wil ik zelf uitvoeren
Wat trekt jongeren aan?
Wat je zelf zegt: Skaten en websites maken.
Met alle respect, maar programmeurs zijn toch echt een ander slag volk ;-)
Skaters evengoed.
Ik ben ook helemaal niet into de dingen van 'jongeren'.
Programmeur en theatermaker, that's me. Wat mij zou interesseren is een website hoe je een theaterstuk, zonder geld, op de planken kan zetten. Hoe subsidie aanvragen e.d...
Verder mocht je er geld uit willen halen, moet je inversteren; wat concreet betekend.
Marktonderzoek(en),
Professioneel houden,
Zorgen dat jou site boven die site van een ander uitsteekt etc. etc.
Verder kijk ik niet graag en snel naar leeftijd, maar je bent nu zelf 13 als ik me niet vergis of 14, als je er serieus geld uit wil halen, zou je al snel geneigt moeten zijn naar een eenmanszaak, dat kan niet voor je 16de, of met toestemming van je ouders. Je zit nog gewoon op school, dus zoveel tijd en ik gok ook geld, kan je niet inversteren.
Misschien schets ik nu een idee, wat echt te groot is, maar het is in ieder geval geen kwestie van:
Ideetje, siteje, klaar! ;-)
Succes man en ik zie graag je ideeen en werkelijke site hier verschijnen!
Ik ben dus 14 , ik zit inderdaad nogop school en heb niet heel veel tijd .
Je hebt me hier boven echt aan eht denken gezet. Het probleem bij dat skaten is , wat moet ik er over gaan schrijven , ... . Heb jij enig idee ?
Héhé , leuk ideetje van dat theater maar niet echt mijn ding :)
Er geld uit halen is nog niet voor direkt , ik heb mijn ouders nog maar net zo ver voor mijn eigen domijn + hosting . Dus nu eerst een goede website bouwen , als dat een succes is zal ik waarschijnlijk wel wat meer gaan mogen doen .
En van dat het geen kweste is van : ideetje , siteje is klaar . Dat heb ik al lang ondervonden.
Ik ben ook ooit eens begonnen aan een site voor gamers : met onderandere cheats en previeuws . Maar aangezien dat ik alles hand matig moest doen via kladblok heb ik het op gegeven . Speciaal voor jullie even terug een blik op cheatsearch : http://www.jorenweb.winar.nl/cheatsearch/
( bij nieuws zijn de berichten van de hoofdpagina van de website die ik nu heb ! )
Ik hoop dat je me nog wat info kan geven over dat van het skaten , wat ik er over kan gaan schrijven enz
Mijn ideeë en werkelijke site zal je hier wel zien verschijnen hoor
Schrijf eens zelf een stukje over dat skaten en probeer daarin te vertellen wat er nou zo leuk aan is. Als dat lukt krijg je misschien vanzelf wel ideeën over wat interessant is om op je site te gaan zetten. En verder kan je misschien iets van een ontmoetingssite voor skaters zijn. Ja, ik weet het ook niet zo 1-2-3 dus ik klets maar wat.
Goed idee . Moet ik enkel denken wat ik nog op de website kan zetten ( brainstorm : foto's , truks , filmpjes , forumpje ) . En zoals je zegt een ontmoetingsplaats voor skaters . Jullie hebben me echt op supper iedeeën gebracht , nu zoek ik enkel nog een domijnnaam : sugesties ?