Binnenkort krijg ik mijn eigen domijnnaam en hosting. Ik weet dat er al heel veel weblog's en zo zijn , nu zoek ik dus iets gloed nieuw voor mijn website . Maar wat is er nu al wel en wat is er nu nog niet te vinden op het internet . Het enige is het moet jongeren aan trekken ( 12 tot 18 jaar ) .
Heeft iemand goede raad over wat ik een website zou kunnen maken die succes heeft ???
Met alle respect, maar programmeurs zijn toch echt een ander slag volk ;-)
Niet mee eens.
Ik ben zelf ook skater en vind programmeren super leuk om te doen, op 1 juni ga ik zelf beginnen bij een webdesign bedrijf als web developer.
Het heeft dus niks te maken met hoe een persoon is.
Een Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG) is een grootschalige role playing game voor meerdere spelers over een computernetwerk. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Rogue-like-spellen voor één persoon.
In een MMORPG is de interactie tussen de verschillende spelers belangrijk. Samen moeten zij vaak problemen of raadsels oplossen. Dikwijls, gaat het samenspelen verder naar guilds/clans. Dit zijn groepen mensen die samen spelen tegen andere groepen. De mensen in de groep helpen elkaar bij de ontwikkeling van ieders personage.
Voor de meeste MMORPG's moet je maandelijks een bedrag neertellen. Dit wordt gebruikt om servers met duizenden spelers te kunnen onderhouden, en maandelijkse updates te geven. Een aantal andere (vaak bèta's) zijn gratis. Ook kan het zijn dat spelers de mogelijkheid hebben om lid te worden en meer opties te krijgen, of mogelijk betalen leden voor speciale items.
Trends
De laatste paar jaren lijkt een nieuw soort winst systeem in opmars. Het gaat hier over de zogenaamde free for life games. Iedereen kan gratis spelen maar mensen kunnen van de firma zelf super items kopen. Dit gaat van gewone game items, over exclusief te koop in de cash shop items tot zelfs items die de speler in kwestie extra experience laten verdienen.
Bedankt Jonathan je hebt me een duidelijkbeeld gegeven van wat het is . Maar ik heb hier echt geen verstand van om zo'n game op te zetten hoor :) voorlopig ga ik met virtual skate dit doen ( ik geef nu de pagina's die er komen )
Mensen kunnen ook foto's en filmpjes uploaden . Later komt er ook nog een soort van leden systeem in zodat enkel leden berichten kunnen posten op het forum en uploaden van foto's en filmpjes.
Bij skateboarden ga ik teksten schrijven over trukjes , skate spots enz .
Mensen die nog ideeën hebben voor wat ik nog kan doen mogen het altijd hier posten of me zenden via een pm .
Ga eerst eens onderzoek doen, spreek je doelgroep eens aan. Hebben ze wel behoefte aan zo'n website, zijn er niet teveel soortgelijke websites etc etc.
Ik heb al eens gezogt via google maar veel website's zoals ik één wil maken is er nog niet hoogstens 3 . Mijn vrienden heb ik er al over aan gesproken en zij vonden het een supper idee . Natuurlijk is dit de mening van 12 mensen maar . Hoopelijk gaat de rest het ook goed vinden . Ik denk dat ik op mijn website een poll ga zetten en dan kunnen de bezoekers ook eens een mening geven .
Ik vind het alvast een goed idee... Als je later nog eens iemand tegenkomt die Java kan; laat hem dan toch eens proberen om zo'n spel te maken. Naar mijn weten bestaat er nog geen een zo'n spel voor skaters :)
Nee ik inderdaad ik heb ook nog nooit zo'n spel gezien ?
Maar als ik iemand tegen kom die dat kan , ga ik het hem zeker vragen.
EDIT : weet er iemand nog een goed forum systeem , ik heb er al een stuk of 5 gevonden maar allemaal geven ze fatale errors of doen de scripts het gewoon niet . Ik heb heel phphulp al afgezogt en nog enkele website's