Binnenkort krijg ik mijn eigen domijnnaam en hosting. Ik weet dat er al heel veel weblog's en zo zijn , nu zoek ik dus iets gloed nieuw voor mijn website . Maar wat is er nu al wel en wat is er nu nog niet te vinden op het internet . Het enige is het moet jongeren aan trekken ( 12 tot 18 jaar ) .
Heeft iemand goede raad over wat ik een website zou kunnen maken die succes heeft ???
Je begint een website met een foute insteek. Je bouwt een website omdat je ergens intresse in hebt, niet iets bouwen met het oogpunt winst te maken. Mijn neef en ik hebben een 3dfx website opgezet omdat hij daar enorm veel kennis van heeft. Alhoewel 3dfx al een tijdje dood is bleek het toch een succes om alles netjes te verzamelen. Ik kreeg recentelijk zelfs een email van een erg bekend amerikaans gameblad of ze een stukje geschiedenis mochten gebruiken.
En ik heb nog wel wat ideeen, maar dat kan je als 14 jarige met wat simpel copy-past werk echt niet voor elkaar. Ik zou zeggen, beweeg je door de markt en kijk waar een gat op te vullen valt.
heb je het nu over de cheats die ik copier of over al mijn code's want als je het over mijn codes hebt zit je er erg naast hoor :) sorry als ik wat grof klink
Wat Arjan bedoeld is dat als je een website maakt over iets, dat je niet wikipedia moet knippen en plakken in je site, maar serieus er iets over moet weten...
Ik ben van het idee, dat als je niets weet, je gewoon een cleane blog moet maken. Terwijl je daarvoor schrijft en misschien het een en ander codeert zal je misscien op ideeën komen...
Met alle respect, maar programmeurs zijn toch echt een ander slag volk ;-)
Niet mee eens.
Ik ben zelf ook skater en vind programmeren super leuk om te doen, op 1 juni ga ik zelf beginnen bij een webdesign bedrijf als web developer.
Het heeft dus niks te maken met hoe een persoon is.