Nog maar eens een computertopic :p

Ik wil nu toch maar eens gaan overstappen op tft monitoren, heb hier nu nog 3 van die crt dingen staan en heb eigenlijk te weinig ruimte op m'n bureau.

Ik heb op mijn pc 2 monitors, en die moeten dus vervangen worden door tft monitors, en daarnaast heb ik ook nog een tweede computer in het magazijn die ook voorzien moet worden van een tft scherm. Het zou wel zo fraai zijn als dat allemaal dezelfde schermen zijn.

Nu dus mijn vraag, waar moet ik op letten, en wat zijn eventueel goede en minder goede merken?
Ook zou ik graag willen weten wat voor maat ik nu het beste kan nemen, ik heb op dit moment 17" crt.
Eventueel zelfs webshops waar ze goedkoop te verkrijgen zijn.

Ik gebruik de computer voornamelijk om te internetten (bedrijfsvoering/surfen/downloaden enz).
Ik speel weinig tot geen spelletjes, en eigenlijk al helemaal geen (snelle) schietspelletjes.
Gewoon de goedkoopste van Acer klinken voor jouw doel perfect. Hier geen problemen mee.
Als er een bekend merkplaatje op staat, is het al snel goed. Het schijnt dat Packard Hell slecht is, ik heb nog geen slechte ervaringen ermee gehad.
Ik heb goede ervaring met Azerty. De schermen van samsung zijn altijd goed :) heb er nu op een aantal gewerkt, en nooit problemen mee gehad. IIYAMA heeft ook erg goede schermen!
Liyama heeft inderdaat goede schermen. Ook de CTR's, behalve als er een lamp van 90 graden op schijn (A):P
ik heb zelf een acer en een samsung en heb met beide geen problemen.
Persoonlijk heel tevreden van BenQ, en Samsung.
Ok, bedankt voor de reactie's allemaal.

Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar een Acer vanwege de prijs.
Wel heb ik op een 'marktplaats' een aanbieding van 25 samsung schermen gezien voor een lage prijs, dus nog even afwachten of die nog beschikbaar zijn.

Is Belinea ook een goed merk? Want die is wel goedkoper dan Acer, en zie ik toch ook regelmatig ergens staan.
Als je echt kwaliteit wil moet je gaan denken aan Iiyama, maar aangezien je niet veel spannends met je monitor doet zou ik ook voor iets goedkopers gaan, een acer ofzo. Samsung is ook altijd goed
en die Belinea? Is dat uberhaupt het overwegen waard of zeg je van absoluut niet doen.
Ik heb een Belinea TFT 17inch staan en die doet het al zo'n 2 jaar vlekkeloos. Ook geen pixelschade.

Reageren