Nog maar eens een computertopic :p

Ik wil nu toch maar eens gaan overstappen op tft monitoren, heb hier nu nog 3 van die crt dingen staan en heb eigenlijk te weinig ruimte op m'n bureau.

Ik heb op mijn pc 2 monitors, en die moeten dus vervangen worden door tft monitors, en daarnaast heb ik ook nog een tweede computer in het magazijn die ook voorzien moet worden van een tft scherm. Het zou wel zo fraai zijn als dat allemaal dezelfde schermen zijn.

Nu dus mijn vraag, waar moet ik op letten, en wat zijn eventueel goede en minder goede merken?
Ook zou ik graag willen weten wat voor maat ik nu het beste kan nemen, ik heb op dit moment 17" crt.
Eventueel zelfs webshops waar ze goedkoop te verkrijgen zijn.

Ik gebruik de computer voornamelijk om te internetten (bedrijfsvoering/surfen/downloaden enz).
Ik speel weinig tot geen spelletjes, en eigenlijk al helemaal geen (snelle) schietspelletjes.
@Webmakerij, de schermen waren nog maar 3 maanden oud, en zaten nog bijna nieuw in de verpakking.

Daarnaast krijg ik de factuur erbij als het goed is zodat ik bij de leverancier eventueel garantie kan halen.

En zoals ik al zei, voor 130 Euro kun je het toch ook niet laten.

EDIT: @PHPNewbie, ik heb zojuist 3 tft schermen aangeschaft, daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een gewoon scherm (geen widescreen), dat type van acer ben ik overigens al wel heel vaak tegengekomen.
Neem acer, vindt ik het beste merk voor tft's blijven.

Heb zelf een Yusmart, maar die is best simpel!
Als ik jou was zou ik geen 19" kopen. De resolutie van 19" is bijna altijd gelijk aan die van 17", dus het enige wat je ermee bereikt is dat alles veel groter wordt. Dus als je groot wilt, kun je beter gelijk naar 20" of 21" gaan.

Ik heb sinds december vorig jaar twee Philips 170V, 17" dus, en nog geen problemen mee gehad.
Voor een +/- € 200 kun je bij je lokale supermarkt tegenwoordig een nieuwe 17" LCD monitor halen, eventueel kun je er zelfs voor sparen met zegeltjes, bonuspassen, air miles. Hierbij heb je een nieuw product, drivers, kabels, etc. En ook nog garantie, ik zou sowieso adviseren om voor een nieuwe te gaan.

Reageren