Van de week werd ik weer gek van microsoft (XP draait alleen lekker op laptop), en ben dit keer overgestapt op Ubuntu (6.10). Draait prachtig, is mooi, snel en simpel.
Maar, ik heb een probleem met m`n toetsenbord.
( = )
* + (
& = _
^ = &
En zo zijn er nog meer tekens die anders zijn dan op XP. Ik wil nu gewoon m`n oude instellingen kunnen gebruiken, om gewoon te kunnen typen.
Op een forum heb ik gelezen dat ik dan m`n regio op nederland heb staan, en dat dat op USA moet, omdat het een toetsenbord is uit de USA, maar, waar stel je de regio in..
Ga het morgen proberen, werk nu nog op m`n laptop met xp, zodra ik ubuntu goed begrijp draait ook m`n laptop ubuntu, alleen m`n normale pc heeft een dualboot van xp en ubuntu, maar hij start automatisch ubuntu
Ein-de-lijk! het werkt, na veel gekloot in de layout werkt het :D bedankt voor de tips, nu een andere vraag.
Onder in beeld zie je een balk, waarin alle programma die openstaan (horen) te staan..
Dit werkte eerst goed, maar sinds kort staat er niks meer als er iets openstaat, dus als er 4 programmas openstaan en je minimaliseert ze zie je niks in die balk.... en voor de rest staat het rechtsbovenin wat raar. Iemand enig idee?
dit is de link.. *kleine printscreen, snap niet dat hij zo klein is :S*