Beste Mensen

Van de week werd ik weer gek van microsoft (XP draait alleen lekker op laptop), en ben dit keer overgestapt op Ubuntu (6.10). Draait prachtig, is mooi, snel en simpel.

Maar, ik heb een probleem met m`n toetsenbord.

( = )
* + (
& = _
^ = &

En zo zijn er nog meer tekens die anders zijn dan op XP. Ik wil nu gewoon m`n oude instellingen kunnen gebruiken, om gewoon te kunnen typen.

Op een forum heb ik gelezen dat ik dan m`n regio op nederland heb staan, en dat dat op USA moet, omdat het een toetsenbord is uit de USA, maar, waar stel je de regio in..

Iemand die dat weet?
tsjaa, je zegt het zelf al, op je vista.. Maar oke, druk dan gewoon alt shift in, ben je ook klaar
Toetsenbord is dus opgelost, pictorgrammen staat weer op de goede plaats, reboot ik, krijg ik boven en onder lege balken, en loopt m`n pc volledig vast na het indrukken van de printscreenknop :| na nog 4 pogingen om te rebooten heeft het nog niks veranderd, ubuntu's crashd :| what to do now? reinstal?
Waarschijnlijk CTRL+SHIFT :).
Die lege balken zijn geloof ik werkbalken, en die zou je zo moeten kunnen verwijderen, geloof ik.
Idd werkbalken, die onderste kan je idd zo verwijderen, maar op de bovenste kan je alles starten en stoppen, en afsluiten, en what about dat vastlopen :| ga nu opnieuw instaleren...

[edit]reinstallen heeft gewerkt :) alle probemen zijn opgelost. Topic mag gesloten woren :)[/edit]

Reageren