Ik heb 3 vraagjes:
- Ik wil voor de oortjes van mijn Samsung E900 andere oortjes, namelijk die van mijn MP3, een van de blokker. Weet iemand hoe dit zit, wat kan er mis gaan? Me vader doet het solderen enzo dus dat kan niet mis gaan..
- Bij de Samsung E900, als je daar via de bestanden browser een liedje aan zet kun je ondertussen niets anders doen. Maar als je de MP3 aan zet en dan een liedje uit je playlist selecteerd kun je hem op de achtergrond laten draaien. Dit werkte perfect. Maar de laatste weken komt hij niet meer op de achtergrond, hij blijft namelijk gewoon zo staan als dat je een liedje selecteerd uit de bestanden browser. Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem (gehad)?
- Ik heb een simpele P4. Mijn broertje kreeg meteen een super PC (Intel Dual-Core) en ik één van de kruidvat ofzo. Natuurlijk wil ik nu ook een Dual-Core (quad mag niet van mijn ouders). Maar ik heb nu mijn ouders (zonder zeuren:D) zo ver dat ik ook een Dual-Core krijg. Maar ik weet dat ik een AMD moet nemen. Maar wat bevelen jullie aan, het liefst een beetje onder de €200,-, maar wel lekker snel. En is het moeilijk om dat soort dingen in je PC te zetten? Er staat overal bij dat er een koeler bij zit, maar dat hoef ik niet, ik heb onlangs mijn koeler (die uit een straaljagerfabriek kwam) vervangen door een chte Zalman. Ook hier graag wat info over.
Ghz zegt neit zo veel, maar ik heb deze op het oog: AMD A64-X2 5400+ AM2 €189,-
Lijkt die goed?
Maar van de andere kant, zou ik niet wachten tot AMD quad core er is en dan wel zeuren bij mijn ouders? (die van Intel is nu maar 500 euro, dus die van AMD zal ook ongeveer zo duur worden..)
EDIT:
Even ter informatie: mijn broertje kreeg 17'' nieuw, ik kreeg 15'' gebruikt, wel TFT. En hij kreeg meteen een dual core.
En ik heb al bijna genoeg voor een HP 19'' Widescreen:D
Belangrijk om te weten, je kan niet zomaar iedere processor in ieder moederbord proppen. De socktes verschillen, de vraag is dus ook of dat uberhaupt wel gaat passen.
Waar kun je (ook al weer) de socket die je nodig hebt vinden?
EDIT: even ter duidelijkheid: ik heb AVG nu een uur draaien en hij heeft pas 10000 files gescand, normaal doet hij dat op die pc van mijn broertje in 5 min.
?
Onbekende gebruiker
06-06-2007 23:03
10000 files in 5 minuten?
Man laat me niet lachen.
Heb geduld!
Doe rustig.
Kalm aan en relax.
Waarom altijd sneller, sneller, sneller?
Een beetje rust is goed.
En ja broertjes worden altijd voorgetrokken leer er mee leven.
En koop gewoon zelf je PC's.
Waar kun je (ook al weer) de socket die je nodig hebt vinden?
EDIT: even ter duidelijkheid: ik heb AVG nu een uur draaien en hij heeft pas 10000 files gescand, normaal doet hij dat op die pc van mijn broertje in 5 min.
Kan aan meer dingen liggen ey, gare/slechte drivers, spyware, rotzooi blabla. Mijn raidarray trek overigens gemiddeld 75mb/sec, met een burstspeed van iets meer dan 130mb/sec. Probeer dat eens thuis :P.
Pffff, waarom hebben we de laatste tijd zoveel koffiehoek topics... Word er beetje moedeloos van...
Maar goed.
1. Ga eerst eens bedenken hoeveel draadjes er in het samsung stekkertje moet?
2. Geen idee ik heb geen Samsung.
3. Gast doe niet zo verwend. Ik heb al mijn computers, uitbreidingen, telefoons, ipods, en dat soort shit zelf betaald, en dan ga jij zeuren dat je een dual-core wilt!? Wees blij dat je een PC hebt gekregen.
Waarom zou je een AMD moeten nemen? Ja, ze zijn zuiniger, ja ze maken minder warmte. Maar per definitie een AMD nemen is overdreven...
Ga eerst maar eens kijken welke socket je op je MoBo hebt...
Oh, en als je een nieuwe cpu koopt, vergeet dan niet je koelpasta hè ;)
ik ben zelf het kleine broertje thuis en word absoluut niet voorgetrokken ik mag juist niks want dat hebben me oudere broer en zus al voor me verpest moet alles zelf kopen. en dan bedoel ik alles(op het eten en drinken in huis na)