Ik heb 3 vraagjes:
- Ik wil voor de oortjes van mijn Samsung E900 andere oortjes, namelijk die van mijn MP3, een van de blokker. Weet iemand hoe dit zit, wat kan er mis gaan? Me vader doet het solderen enzo dus dat kan niet mis gaan..

- Bij de Samsung E900, als je daar via de bestanden browser een liedje aan zet kun je ondertussen niets anders doen. Maar als je de MP3 aan zet en dan een liedje uit je playlist selecteerd kun je hem op de achtergrond laten draaien. Dit werkte perfect. Maar de laatste weken komt hij niet meer op de achtergrond, hij blijft namelijk gewoon zo staan als dat je een liedje selecteerd uit de bestanden browser. Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem (gehad)?

- Ik heb een simpele P4. Mijn broertje kreeg meteen een super PC (Intel Dual-Core) en ik één van de kruidvat ofzo. Natuurlijk wil ik nu ook een Dual-Core (quad mag niet van mijn ouders). Maar ik heb nu mijn ouders (zonder zeuren:D) zo ver dat ik ook een Dual-Core krijg. Maar ik weet dat ik een AMD moet nemen. Maar wat bevelen jullie aan, het liefst een beetje onder de €200,-, maar wel lekker snel. En is het moeilijk om dat soort dingen in je PC te zetten? Er staat overal bij dat er een koeler bij zit, maar dat hoef ik niet, ik heb onlangs mijn koeler (die uit een straaljagerfabriek kwam) vervangen door een chte Zalman. Ook hier graag wat info over.

BVD, Tommy
wes schreef op 07.06.2007 09:13
nooit is ook weer zon groot begrip he :)

ik zeg wat velen denken, en ik neem nooit een blad voor de mond, maar er zit altijd een doordachte kern van waarheid in

blij?

Lijkt net als of het rijmt...:p
laten we weer over gaan op technische vragen :P (moet ik nodig zeggen)

voor multimedia wat vinden jullie beter MAC of Windows(pc)
ik ken er niet uit komen
Hangt er vanaf wat je er mee wil, multimedia is een nogal breed begrip maar wat ik van anderen heb gehoord moet je dan een Mac hebben
ja toch wel omdat ie gwn stabieler is zeker
ik wil met mulite media video bewerking en verder leren progameren in php maar voor dat laatste maakt het niet veel uit
Eerlijkgezegd, het is wat hard, vind ik je een verwend kreng. Wat maakt het uit dat 'ie uit de Kruidvat komt? Hetzelfde merk en type pc, verkopen ze ook bij de Vobis, Dynabyte, Dixons, noem maar op! Ik werk hier op een pc met een enkel-core processor van 1,7 Ghz, met een on-board videokaart! Ja, en ik game ook ja!
Jonathan schreef op 07.06.2007 11:35
Eerlijkgezegd, het is wat hard, vind ik je een verwend kreng. Wat maakt het uit dat 'ie uit de Kruidvat komt? Hetzelfde merk en type pc, verkopen ze ook bij de Vobis, Dynabyte, Dixons, noem maar op! Ik werk hier op een pc met een enkel-core processor van 1,7 Ghz, met een on-board videokaart! Ja, en ik game ook ja!

lijkt een beetje op mijn eerste pc >.>
2ghz amd 64
alleen heb ik dan wel een losse videokaart.
maar das dan ook een oudje, radeon 9600pro
De processor die je op het oog hebt is wel goed, eerst maar eens uitzoeken of die wel geschikt is voor je moederbord. Overigens zou ik voor gamen eerder een goede videokaart doen, omdat je processor vrijd goed is nog wel.
uiteindelijk komen alle pcs gewoon uit china en taiwan :))
vincent schreef op 07.06.2007 11:38
lijkt een beetje op mijn eerste pc >.>
2ghz amd 64
Er is toch ook wel een hoop veranderd sinds de eerste computer die ik me kan herinneren waarmee ik probeerde te werken.

Elwin
@Vincent jou eerste pc was beter dan mijn huidige pc en toch he ik niets om te klagen

En ook ik ben niet vies van gamen :{P

Reageren