Ik heb 3 vraagjes:
- Ik wil voor de oortjes van mijn Samsung E900 andere oortjes, namelijk die van mijn MP3, een van de blokker. Weet iemand hoe dit zit, wat kan er mis gaan? Me vader doet het solderen enzo dus dat kan niet mis gaan..
- Bij de Samsung E900, als je daar via de bestanden browser een liedje aan zet kun je ondertussen niets anders doen. Maar als je de MP3 aan zet en dan een liedje uit je playlist selecteerd kun je hem op de achtergrond laten draaien. Dit werkte perfect. Maar de laatste weken komt hij niet meer op de achtergrond, hij blijft namelijk gewoon zo staan als dat je een liedje selecteerd uit de bestanden browser. Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem (gehad)?
- Ik heb een simpele P4. Mijn broertje kreeg meteen een super PC (Intel Dual-Core) en ik één van de kruidvat ofzo. Natuurlijk wil ik nu ook een Dual-Core (quad mag niet van mijn ouders). Maar ik heb nu mijn ouders (zonder zeuren:D) zo ver dat ik ook een Dual-Core krijg. Maar ik weet dat ik een AMD moet nemen. Maar wat bevelen jullie aan, het liefst een beetje onder de €200,-, maar wel lekker snel. En is het moeilijk om dat soort dingen in je PC te zetten? Er staat overal bij dat er een koeler bij zit, maar dat hoef ik niet, ik heb onlangs mijn koeler (die uit een straaljagerfabriek kwam) vervangen door een chte Zalman. Ook hier graag wat info over.
BVD, Tommy
365 views