Ik heb 3 vraagjes:
- Ik wil voor de oortjes van mijn Samsung E900 andere oortjes, namelijk die van mijn MP3, een van de blokker. Weet iemand hoe dit zit, wat kan er mis gaan? Me vader doet het solderen enzo dus dat kan niet mis gaan..

- Bij de Samsung E900, als je daar via de bestanden browser een liedje aan zet kun je ondertussen niets anders doen. Maar als je de MP3 aan zet en dan een liedje uit je playlist selecteerd kun je hem op de achtergrond laten draaien. Dit werkte perfect. Maar de laatste weken komt hij niet meer op de achtergrond, hij blijft namelijk gewoon zo staan als dat je een liedje selecteerd uit de bestanden browser. Heeft iemand ervaring hiermee of het zelfde probleem (gehad)?

- Ik heb een simpele P4. Mijn broertje kreeg meteen een super PC (Intel Dual-Core) en ik één van de kruidvat ofzo. Natuurlijk wil ik nu ook een Dual-Core (quad mag niet van mijn ouders). Maar ik heb nu mijn ouders (zonder zeuren:D) zo ver dat ik ook een Dual-Core krijg. Maar ik weet dat ik een AMD moet nemen. Maar wat bevelen jullie aan, het liefst een beetje onder de €200,-, maar wel lekker snel. En is het moeilijk om dat soort dingen in je PC te zetten? Er staat overal bij dat er een koeler bij zit, maar dat hoef ik niet, ik heb onlangs mijn koeler (die uit een straaljagerfabriek kwam) vervangen door een chte Zalman. Ook hier graag wat info over.

BVD, Tommy
waarom vraag je dan onze hulp als er advies gegeven wordt zeg je gewoon
Re: op 07.06.2007 16:19
Doe ik wel..

lol
maar het is egt het verstandigs om niet te doen want als je gwn zo'n goedkopere haalt kun je over een jaartje of 1,2 je quad core halen
:s ik heb gewoon bij de lokale pc boer een Gigabyte mobo'tje gehaald voor +- € 50 en een Intel P4 2.80 GHz voor € 100. voor € 150 een (nieuwe) pc :P ik ben hier wel blij mee hoor, al is het maar voorlopig.

Bij jou is het eerder zo van: broetje dualcore, ik ook :P
Inderdaad, goed advies. Wat is er wat je nu niet kunt doen of iets langzamer gaat als je wilt?
AVG, ja dan zet je hem 1 keer per week 's ochtend aan en dan is ie wel klaar als je terug komt van school...
Wacht er nog even mee, en dan kun je van datzelfde geld een veel snellere CPU kopen. En vergeet ook niet dat een CPU niet veel uitmaakt. Vind je je PC sloom, koop dan extra geheugen, dat is vaak nuttiger.
Of overweeg eens om windows volledig opnieuw te installeren, dat helpt ook vaak veel.

Ram bijsteken helpt ook wel.
Ik steek er sowieso ram bij, in heb net een maandje vista en xp dualboot.. Maar vista is wel sneller dan xp:P

Maar ik vraag nu dus aan jullie: als jullie een DUALCORE gaan nemen, jullie willen een goede, welke zouden jullie dan nemen?
als vista goed draait bij jouw dan moet je niet meer nemen en wachten tot de prijs kelderd van quad core serieus san ben je niet aan vervanging toe (tip! doe niks it wraak om je broertje te naaien, om te kunnen zeggen ik heb beter).
OMG, ik vraag gewoon wat jullie de beste processor lijkt (die betaalbaar overkomt bij ouders). Waarom geven jullie ditsoort antwoorden? En als ik Vista wil dan draai ik Vista;) Het is 1000x sneller dan XP hier.

EDIT: op een paar mensen na dan..

Reageren