Jah hoor, het is weer zover. Er is weer een nederlands weeralarm, deze keer omdat het erg stormt,regent,onweerd en hageld op sommige plekken. Jammer genoeg is er al een dode gevallen door dit weer. Volgens mij is dit het 5e weer alarm in een jaar tijd, erg veel maar het was elke keer terecht. Hoe is het weer bij jullie op dit moment? En wat vinden jullie hier nouw van?
lol hier droog en warm maar de buien komen eraan :P
k zit nu nog met me laptopje buiten koffie te drinken :P
k wens jullie alleen veel succes,
gistren begon t bij ons pas half 1 snachts (dus eigenlijk vandaag),
maar zo zal t vnaaf ook wel weer geschieden.
lol jij woont in de Kop van N-H
Ik woon in de wieringermeer en k heb last van tzelfde :P
mischien iets later maar je weet t maar nooit ;)
Ik wens je al vast veel succes
En dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht! la, lalala la la laaaa lalala, laaaaaaaaaaaaaaaa lalala la la lalalala!
Hier in Son en Breugel het t ffkes gemiezert. meer niet. Is wel fijn, een stuk koeler nu! (30 graden was wel een beetje overdreven vond ik, ik ging dood op school! :P )
Haha k ging vandaag lere heftruck rije in de hitte.
K ben mooi naar de andere kant van de schuur gerede daar was teminste schaduw :P
ik wens jullie allemaal btw nog veel succes op school :P
@Terence toch nog in spyktown. Toen ik daar om vijf uur wegging stormde het al boven ridderkerk maar zag het er niet uit dat het spijkcity zou komen. - **** wat was het vandaag benauwd.
Maar toen ik zo'n 300 m (hemelsbreed) van mijn huis vandaan was op de fiets had ik twee keuzes: 1) de trap nemen, en maar 400 m fietsen of 2) mij eerst eens van die brug af laten gaan, krijg ik tenmiste voor dat stuk omhoog nog wat terug maar wel weer 600 m fietsen.
Toevallig koos mijn vader die daar wonder boven wonder ook fietsten voor optie 2 dus koos ik ook voor optie 2..... gevolg doorweerkt.