Jah hoor, het is weer zover. Er is weer een nederlands weeralarm, deze keer omdat het erg stormt,regent,onweerd en hageld op sommige plekken. Jammer genoeg is er al een dode gevallen door dit weer. Volgens mij is dit het 5e weer alarm in een jaar tijd, erg veel maar het was elke keer terecht. Hoe is het weer bij jullie op dit moment? En wat vinden jullie hier nouw van?

Hier is het net 2 minuutjes droog.....

Groetjes,Robin.
Luke Banning schreef op 09.06.2007 09:11
Hier was regen, en flinke onweer. Maar ook hier vraag ik me af: Waarom weer het weeralarm!? Er is 1 iemand dood gegaan in Goirle, dus is het meteen gevaarlijk buiten!? Beetje vreemd, 1 op 16.000.000 en dan is het een weeralarm meteen. Zitten daar soms mensen die nogal overspannen zijn ofzo?
Nouja, ben wel blij met de regen, koelde er een stuk door af. Nu is het op mn kamer nog maar 28.5 graad ipv 30 graden ;)

hier was het weeralarm aardig terecht :\
Oké, nouja ik lig ook wel tussen 2 rivieren in, komt het vaak ook niet goed. Maar hier was het een flinke regenbui en wat gewone onweer, niks heftigs ofzo ;)
Hier is nog steeds geen druppel gevallen. Het is wel al aan't afkoelen, maar nog steeds de korte broek aan hierzo. (Venlo, Midden-Limburg).

Reageren