Jah hoor, het is weer zover. Er is weer een nederlands weeralarm, deze keer omdat het erg stormt,regent,onweerd en hageld op sommige plekken. Jammer genoeg is er al een dode gevallen door dit weer. Volgens mij is dit het 5e weer alarm in een jaar tijd, erg veel maar het was elke keer terecht. Hoe is het weer bij jullie op dit moment? En wat vinden jullie hier nouw van?

Hier is het net 2 minuutjes droog.....

Groetjes,Robin.
Heerlijk weertje in 't boer'n Ass'n!

[edit]Het ergste weer hangt nu boven Engeland, het is via Gelderland, Flevoland, Noord-Holland en daaronder vanaf Duitsland gekomen. Drenthe heeft er geen last van :D[/edit]
Hier is friesland is het nog droog en ik smelt weg van de hitte :)
hehe idd.. ik zit nu nog steeds half naakt in m'n woonkamer.. van mij mag het wel gaan regenen hier :)
Me to Bassie, ik ga morgen vissen 4.45 uur, ik hoop dat ik voor de tijd slaap heb gehad,
Ehmmm begon te spatten net toen me vriendin thuis had gebracht... Verder nog niet veel gemerkt echt... Gisteravond omweerde het hier iig wel...

[edit]Waarom 1 lid online ( ik ) en > 50 gasten?!?! Meld je aan ofzo!
In amsterdam arena (TOPPERS:D) was het weer net niet geweldig... best wel veel regen....
Gisteravond was het hier tot minstens half 11 droog (toen ben ik gaan slapen) Er waren wel wat boze wolken, maar er is geen onweer gekomen. Alleen wat geregend. Ik snapte niet waar ze het idee van 'noodweer' vandaan hebben gehaald...
Hier ook geen regen, wel veel wint, had m'n raam vannacht ver open gezet, zodat het een beetje koel wet, maar ik waaide bijna m'n bed uit.
Hier was regen, en flinke onweer. Maar ook hier vraag ik me af: Waarom weer het weeralarm!? Er is 1 iemand dood gegaan in Goirle, dus is het meteen gevaarlijk buiten!? Beetje vreemd, 1 op 16.000.000 en dan is het een weeralarm meteen. Zitten daar soms mensen die nogal overspannen zijn ofzo?
Nouja, ben wel blij met de regen, koelde er een stuk door af. Nu is het op mn kamer nog maar 28.5 graad ipv 30 graden ;)
't was hier 31ÂșC. De hele dag zon en geen wolk. Vannacht is het niet onder de 20 graden geweest :\

Reageren