Regelmatig krijgen wij van ICT-studenten te horen dat ze het lastig vinden om een bijbaan te vinden die relevant is voor hun studie. Bijbanen voor een paar uur in de week worden wel aangeboden, maar een veelgehoorde klacht is dat dit werk niet aansluit op de wensen van de student.

Wij willen graag te weten komen wat voor werk ICT-studenten aanspreekt en waar mogelijk de knelpunten zitten bij het vinden van een relevante bijbaan.
Alle reden dus om jou te vragen naar jouw ervaringen op dit gebied! Als ervaringsdeskundige kan je je helpen om nuttige bijbanen toegankelijk te maken voor jezelf of je medestudenten.

Doe jij een ICT-studie aan een Hogeschool of Universiteit? Neem dan 5 minuutjes pauze en vul onze enquête in!
www.bijbaanindeict.nl

Onder de deelnemers wordt een 19" Iiyama TFT-scherm verloot!

Dank je!
Eveline Groeneveld
El Niño - Studentenonderzoek
www.bijbaanindeict.nl
Heb hem ingevuld. Vond het een inhoudelijk goede enquete!
Opzich is het een goed idee om dat hier te plaatsten maar iedereen weet toch wel dat er naast een studie als applicatie ontwikkeling geen bijbaan te vinden is die de studie bevorderd en die je er nog goed naast kan doen..

Groetjes
Hartelijk bedankt voor het invullen en de positieve reactie!

Als je misschien nog meer mensen weet die in de doelgroep passen zou het super
zijn als je de URL door zou willen mailen (met de code om meer kans te maken op het scherm).

We willen heel graag het soort dingen horen die Marco noemt. Vul dat vooral in!

Nogmaals bedankt!
Groetjes,
Eveline
Ik heb hem ( wou .... ) invullen alleen leeftijd alleen mogenlijk vanaf 17 jaar dat vind ik wel jammer want zoals ik zullen er ook meerdere personen van 15 > jaar zijn die ook een bijbaan of o.a stages zoeken in de ICT wat niet gemakkelijk is..
En wat moet ik doen? Ik zit op het MBO??? (ICT)
Huh @ Marien ik snap hem niet .. ?

[offtopic]
Capelle hé (A) ik ommoord :P [/offtopic]
Nou ik bedoel eigenlijk, er is geen optie om MBO in te vullen. Ik dacht vul hem ff in ;)

[off]
Ja Capelle is helemaal te gek ;)
[/]
oooh zo achja ...
[off]
Achja ommoord is dood saai ... [/]
Hai!
De enquête is bedoeld voor ICT-studenten op het HBO of WO. Die leetijdsgrens is ook daarop gebaseerd...
Toch heel leuk dat er zoveel animo voor de enquête is. Bedankt voor de interesse en het invullen!
@Eveline mag ik vragen waarom puur HBO/WO :)??

Reageren