Regelmatig krijgen wij van ICT-studenten te horen dat ze het lastig vinden om een bijbaan te vinden die relevant is voor hun studie. Bijbanen voor een paar uur in de week worden wel aangeboden, maar een veelgehoorde klacht is dat dit werk niet aansluit op de wensen van de student.

Wij willen graag te weten komen wat voor werk ICT-studenten aanspreekt en waar mogelijk de knelpunten zitten bij het vinden van een relevante bijbaan.
Alle reden dus om jou te vragen naar jouw ervaringen op dit gebied! Als ervaringsdeskundige kan je je helpen om nuttige bijbanen toegankelijk te maken voor jezelf of je medestudenten.

Doe jij een ICT-studie aan een Hogeschool of Universiteit? Neem dan 5 minuutjes pauze en vul onze enquête in!
www.bijbaanindeict.nl

Onder de deelnemers wordt een 19" Iiyama TFT-scherm verloot!

Dank je!
Eveline Groeneveld
El Niño - Studentenonderzoek
www.bijbaanindeict.nl
eveline schreef op 12.06.2007 20:29
Heb je uiteindelijk wel een relevante bijbaan gevonden, of is het helemaal niet gelukt? In welk deel van Ned. woon je dan?

Heb een Fulltime baan gevonden en verhuis rond 1 juli naar Nieuwegein. Maar ik woon atm in de buurt van zwolle , en heb een bijbaan als programmeur bij [reclame]Exed Internet[/reclame]
Er worden nog heel weinig codes ingevuld :(

Om meer kans te maken op het scherm is het verstandig om de url (www.bijbaanindeict.nl) door te mailen aan vrienden, tezamen met de code die je krijgt na het invullen van de vragenlijst. Als die vriend jouw code invult aan het begin van de enquête, maak jij meer kans op het TFT-scherm!

Ben je jouw code vergeten maar wil je de lijst wel doorsturen, stuur dan even een mailtje met daarin het emailadres dat je hebt ingevuld naar: [email protected].

Ik heb nog de laatste mensen nodig! Alvast erg bedankt!

achja ik ben geen 17 dusja
oke ja dat is ook een manier
Ben je wel een ICT-student op het HBO of WO dan Kevin?
ja, en het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel tijd je kan besteden aan je bijbaantje en hoe structureel dat dan is. 1 a 2 dagen in de week wordt toch wel het meest gewaardeerd door bedrijven.
Ja dat is waar ja maarja dat is vind ik dan attans zo goed als volledig afhangkelijk van je studie...
ja, en in hoeverre je het ervoor over hebt om wellicht een beetje uit te lopen in je studie in ruil voor nuttige ervaringen.
al zijn er ook weer heel veel studenten die helemaal geen vertraging oplopen door te werken...
dat is zeker correct,

hebben al genoeg mensen gehoor gegeven aan je oproep en dat formulier ingevuld ?
Jongens... wie is jullie beste vriend?

Inderdaad, daarom ff dit invullen aan het begin: 814329840.

Love you.

Reageren