Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Brazilië)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
PHPerik schreef op 20.06.2007 10:43
Ja als het zou kunnen zou ik het doen. Maar ik zal het tijdens het gesprek met Microsoft wel noemen. Dat ze eens moeten kijken naar vooruitstrevende, open-source programmeertalen en de communities daarachter. Ik ga ze proberen over te halen eens te kijken. Je weet maar nooit of het iets oplevert.
Heb je een verzekering tegen alle mogelijke vormen van (door iemand anders) (opgelopen) letsel?
Heb je een verzekering tegen alle mogelijke vormen van (door iemand anders) (opgelopen) letsel?
Nee, maar m'n telefoon is verzekerd tegen alles, dus ook rare virussen in Microsoftgebouwen.
PHPerik schreef op 20.06.2007 12:02
Nee, maar m'n telefoon is verzekerd tegen alles, dus ook rare virussen in Microsoftgebouwen.
Ok, dat is al heel wat.
haha zou het wel laggu vinden als zometeen gastjes over de wereld hier op het forum zit :P lol
Laten we maar niet op de feiten vooruit lopen ;)

Trouwens allemaal bedankt voor de positieve reacties. Ik wilde met dit topic jullie eigenlijk gewoon even het nieuws melden maar het is toch wel uitgegroeid tot groter nieuws dan ik dacht en een groter topic.
En dat allemaal door een ongelukje
Kip schreef op 20.06.2007 13:19
En dat allemaal door een ongelukje

Juist, een ongelukje ;)
PHPerik schreef op 20.06.2007 13:30
[quote='Kip schreef op 20.06.2007 13:19']En dat allemaal door een ongelukje

Juist, een ongelukje ;)[/quote]Ja precies, een ongelukje

[limg]http://www.phphulp.nl/userfiles/844.gif[/limg]
Een ongeluk zit in een klein hoekje
Een ban ook.

Kipsaté

Reageren