Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Braziliƫ)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
Hipska schreef op 19.06.2007 20:45
als belg kon ik moeilijk luisteren naar jullie radio1, want op onze radio1 kwam het natuurlijk niet.

Als belg kon je natuurlijk ook moeilijk de online stream op radio1.nl vinden? ;)
Kalle schreef op 19.06.2007 21:20
Ik vond dat sms geluidje tussendoor het leukste. Whahahahah, van wie zou die nou komen.

Eheh Erikje kwam met zelfvertrouwen over.

In je smsje stond ook echt "ik hoop dat ik dit nu hoor" ofzo. Kalle het was wel vrij geniaal, ik geef het toe. Ik dacht al meteen: oh jee dat zal Kalle wel zijn die aandacht wil. Prachtig.
Vet man! Echt respect!
nico schreef op 19.06.2007 21:11
en dan doe ik zo m'n best om [email protected] te maken..
gooien ze de aanmelding dicht :S
en het is trouwens niet het enigste foutje van ze..
kijk maar naar m'n mooie screen shot :D
http://img108.imageshack.us/img108/8066/apartsu6.jpg

Plaats dan ook een screenshot van na de update naar de regio's van Nederland ipv die van het standaard geselecteerde Afghanistan :P Lijkt me gewoon een (tijdelijk) trage verbinding waardoor de regio's nog niet geupdate zijn na het selecteren van Nederland.

-edit-
Ik kon Afghanistan niet spellen :P
De wereld heeft het overgenomen. Zie eerste bericht in dit topic.
echt vet erik maak reclame voor phphulp.nl :P
Erik, Erik, Erik!
Ja als het zou kunnen zou ik het doen. Maar ik zal het tijdens het gesprek met Microsoft wel noemen. Dat ze eens moeten kijken naar vooruitstrevende, open-source programmeertalen en de communities daarachter. Ik ga ze proberen over te halen eens te kijken. Je weet maar nooit of het iets oplevert.
PHPerik schreef op 20.06.2007 10:43
Ja als het zou kunnen zou ik het doen. Maar ik zal het tijdens het gesprek met Microsoft wel noemen. Dat ze eens moeten kijken naar vooruitstrevende, open-source programmeertalen en de communities daarachter. Ik ga ze proberen over te halen eens te kijken. Je weet maar nooit of het iets oplevert.

Microsoft en OpenSource? Ik ben bang dat dat helaas niet samengaat.

Reageren