Ik vond dat sms geluidje tussendoor het leukste. Whahahahah, van wie zou die nou komen.
Eheh Erikje kwam met zelfvertrouwen over.
In je smsje stond ook echt "ik hoop dat ik dit nu hoor" ofzo. Kalle het was wel vrij geniaal, ik geef het toe. Ik dacht al meteen: oh jee dat zal Kalle wel zijn die aandacht wil. Prachtig.
Plaats dan ook een screenshot van na de update naar de regio's van Nederland ipv die van het standaard geselecteerde Afghanistan :P Lijkt me gewoon een (tijdelijk) trage verbinding waardoor de regio's nog niet geupdate zijn na het selecteren van Nederland.
Ja als het zou kunnen zou ik het doen. Maar ik zal het tijdens het gesprek met Microsoft wel noemen. Dat ze eens moeten kijken naar vooruitstrevende, open-source programmeertalen en de communities daarachter. Ik ga ze proberen over te halen eens te kijken. Je weet maar nooit of het iets oplevert.
Ja als het zou kunnen zou ik het doen. Maar ik zal het tijdens het gesprek met Microsoft wel noemen. Dat ze eens moeten kijken naar vooruitstrevende, open-source programmeertalen en de communities daarachter. Ik ga ze proberen over te halen eens te kijken. Je weet maar nooit of het iets oplevert.
Microsoft en OpenSource? Ik ben bang dat dat helaas niet samengaat.