Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Braziliƫ)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
Erik, je had al van me gehoord, maar nogmaals gefeliciteerd.
Waarom denken jullie waarom die lunch is?
Erik zit volgende week in het vliegtuig naar the USA om als hoofd van de IT-afdeling te gaan werken.
Hij introduceert dan voor het eerst PHP. Waar geen van de programmeurs bekend mee is...
Dat was alles?! 't Is alweer afgelopen op Radio1. Had nog even een discussie tussen 'een' meneer van microsoft en Erik verwacht.
Hier ook geluisterd, had meer verwacht. Maar het moet natuurlijk ook begrijpelijk zijn voor de iets minder begaafden op het gebied van internet :P
Erik, geweldig! En nu mag je naar Amerika, of naar Microsoft Nederland?
Ik heb geluisterd :-). Goed gesproken ;-)
kan iemand hier neerschrijven wat er verteld is? of heeft iemand opgenomen?

als belg kon ik moeilijk luisteren naar jullie radio1, want op onze radio1 kwam het natuurlijk niet.
ik verwachtte ook discussie :(

podcast online morgen

ik vond mn opmerking over ms wel leuk :p
Ik vond dat sms geluidje tussendoor het leukste. Whahahahah, van wie zou die nou komen.

Eheh Erikje kwam met zelfvertrouwen over.

Reageren