Ik heb gister een cruciaal lek gevonden in de aanmeldingsprocedure van Windows Live ID. De nieuwszenders zijn het nu aan het overnemen.

Webwereld
Webwereld (nieuw)
NU.nl
FOK!
Techzine
Techworld
@Home
The Inquirer
Wikipedia (Engels)
IDG Now! (Brazilië)
Techworld.com (Internationaal)
PC World (Internationaal)
InfoWorld (Internationaal)
ComputerWorld (Internationaal)
CIO (Internationaal)
KezNews (Internationaal)

Zoals je ziet heeft IDG News (internationaal persbureau) het overgenomen en rapporteert daardoor de hele wereld het nu.

Na wat Google-werk schat ik dat er ongeveer 500 websites zijn die dit artikel hebben geplaatst, misschien wel veel meer.

(Persberichten (exploring.nl, mijn website))
Ja :)
Ja maar niet Van Dijk.
Nope, Anders had ik Erik zijn naam er wel bij gezet ;)
Die Wieland van Dijk voelde zich gewoon heel erg goed toen hij nieuws had gevonden over een foutje in software van Microsoft® :-) "Geen eer voor de vinder van de bug maar voor de vinder van het nieuws", dacht hij misschien.
OMG, nice Erik, mijn respect.. vooral wat jij gezegd hebt:

Ik programmeer voornamelijk technische systemen voor websites, soortgelijk aan de login-procedure van Windows Live, daarom interesseert deze fout me ook erg, omdat ik zie dat ik dat zelf nooit moet doen", aldus Duindam. "Als ik zo'n cruciale fout zou maken in de websites die ik bouw zou ik terstond al mijn klanten kwijt zijn. Het lijkt erop dat de verantwoordelijke programmeurs bij Microsoft hebben zitten slapen tijdens het ontwikkelen."

Whahaha geweldig xD
Misschien moet het salaris-strookje van de beveiligingsexpert, programmeurs en van de testers weer eens herzien worden.

Ik heb niet met Microsoft gecommuniceerd eerst.

Waarom? Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Zucht, als je nou is niet al die dingen gaat reggen? Je helpt heel MSN er mee over de zeik. Erik heeft bewezen da het kan, klaar...
Het word steeds gekker bij microsoft
ik ben naar de devdays 2007 geweest maarja als je zag wat ze daar zeiden en deden....

Reageren