Hey,

Ik ben weer eens bezig met het redesignen van mijn portfolio (voor het oude ontwerp, kijk hier.). Deze keer ben ik gegaan voor een heel nieuw soort ontwerp en ik ben er zelf behoorlijk tevreden mee. Nu is mijn vraag dus, wat vinden jullie?

Klikie

PS.: als het langzaam laad is het waarschijnlijk omdat het rechtstreeks van mijn laptop word geladen.
Hmmm, is dat soms alleen in firefox? Want in IE7 zie ik dat niet, maar ik zal het er meteen instoppen :). Ik zie nu trouwens ook dat er wat fouten zitten in firefox, bijv. de bovenkant/onderkant van de content boxes zit bij de linker afronding iets niet helemaal lekker. Dat zal ik vanmiddag even fixen.

Edit: dat hoort dus niet die hoek, het ligt er aan dat de bovenkant geen margin heeft aan de linkerkant waardoor die door word getrokken naar links. Het plaatje zelf is wel doorzichtig.
Is het de bedoeling dat ik 3 meter van me beeldscherm moet gaan staan?

Ik vindt alles een beetje ""GROOT"" ?
Is juist mooi, kan ook komen omdat ik een 19'' w-screen heb *opschep opschep*
in ff ziet hij er wel oke uit, maar als ik dan ie-tab open worden die ronde hoeken wel erg 'verkracht'
@tommy
Heb er 2 ?
robin schreef op 06.07.2007 13:26
Is het de bedoeling dat ik 3 meter van me beeldscherm moet gaan staan?

Als het er dan mooier uit ziet voor jou, vooral doen. [/sarcasme] Maar effe serieus, ik vind het mooi zo en dan hou ik dat ook graag zo, anders kan ik de hele pagina meteen weer opnieuw ontwerpen.

Sneeuwvlok schreef op 06.07.2007 13:37
in ff ziet hij er wel oke uit, maar als ik dan ie-tab open worden die ronde hoeken wel erg 'verkracht'

Heb je er een screenshot van? Ik neem trouwens aan dat een ie-tab word geopend in IE6?
In IE6 een tab, bestaat dat?

Reageren