Ik ben weer eens bezig met het redesignen van mijn portfolio (voor het oude ontwerp, kijk hier.). Deze keer ben ik gegaan voor een heel nieuw soort ontwerp en ik ben er zelf behoorlijk tevreden mee. Nu is mijn vraag dus, wat vinden jullie?
Oke, geïnstalleerd, uitgeprobeerd en ik zie niet wat er mis mee is, het ziet er precies zo uit als in IE7. Dus mag ik als nog een screenshot van wat jij ziet?
[quote='Sneeuwvlok schreef op 06.07.2007 14:51'][quote='Niels schreef op 06.07.2007 14:42'][quote='robin schreef op 06.07.2007 14:39']In IE6 een tab, bestaat dat?
Geen idee :p maar er staat ie en tab, en aangezien het er in ie 7 prima uit ziet neem ik aan dat het ie 6 is die een pagina in firefox stopt.[/quote]
Oke, geïnstalleerd, uitgeprobeerd en ik zie niet wat er mis mee is, het ziet er precies zo uit als in IE7. Dus mag ik als nog een screenshot van wat jij ziet?[/quote]
Had al een standalone gevonden, maar natuurlijk werken ze weer eens niet op Vista... hoe handig. Maar kan iemand kijken of het er nu wat beter uit ziet? Ik heb wat dingetjes veranderd voor IE6.
Het is helemaal hip en origineel, zo'n layout heb ik de afgelopen maanden nog slechts 100.000 keer eerder gezien.
Maargoed, beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen.
Mag ik een paar voorbeeldjes van waar je die layout al eerder hebt gezien, want ik heb dit ontwerp zelf verzonnen...
Ik heb intussen trouwens een poging gedaan om het in IE6 een beetje te laten werken.