Beste PHP'ers,

Ik heb een vraagje,
Mijn pc begint na een tijdje altijd te tuuuteeen.
Ik heb al alles uitgekuist vanbinnen maar geen verschil!
Iemand een idee waar het aan kan liggen???
Mvg, Manaus

PHPerik edit: titel aangepast en tekst genormaliseerd.
Manaus, ik bewaar mijn geduld :P maar gooi hem anders in een bak met cement dan is die ook fluister stil.

En nog steeds, en dat is al zo vaak gevraagd al dat we het merk van je moederbord willen weten (weet je wel wat het is trouwens?)

Ik wil het Merk en eventueel type/model weten.

is eigenlyk pc van men moeder:
BIOS: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG
Een patroon van 2-3-2-3 zou inhouden voor PHOENIX BIOS Q3.07 OR 4.X:

Configure advanced cache registers.

En dat zou je in de Bios kunnen opzoeken of je iets verkeerds hebt gedaan met de instellingen voor de processor.

Je kan hier nog meer codes vinden maar ze zijn voor de versie:(s)
Below are the beep codes for PHOENIX BIOS Q3.07 OR 4.X
http://www.computerhope.com/beep.htm#08

Maar mogelijk moet je gewoon het probleem in de Bios opzoeken als je daar tenminste zelf al in hebt lopen te spelen?

oke ik zal eens gaan kyken straks.
Alvast Bedankt!
1337h4x0r schreef op 07.07.2007 01:57
Vinden jullie deze nutteloze reactie irritant?

Ik zit te bedenken wat jou toegevoegde waarde is in de aanwezigheid van deze Topic, tot nu toe heb je nog niets bijgedragen en al is de koffiehoek minder aan regels gebonden dan andere secties betekent het nog niet dat je geheel zinloos hoeft te posten.

Daarmede zijn jou eerste twee berichten dus niet nuttig geweest.

Is er kans op verbetering of heb je andere intentie's?

hoi

als ik wist wat intentententies waren, misschien wel.

Ik vind jou trouwens (niet slijmerig bedoelt) de beste moderator van phphulp. De rest is zooo "beregelt".
Ik draai hier al een tijdje mee, maar nu heeft Bas mijn IP gebanned (maar daar hebben ze Proxy's en 10minutemail voor uitgevonden)

Zijn systeem stinkt trouwens nog harder dan de reet van een dode olifant, met cookies iemands "level" bepalen. ik verrander(de) (kan dus niet meer met succes) mijn "pplevel" cookie, en kon alles meelezen in dat 'fantastische' admin forum.
ik denk dat die account weer op de blok mag...
Of wacht, waarom reageer jij zo?
[offtopic] Ik zou zeggen: alles is nog goed, totdat je hoort: kort kort kort, lang lang lang, kort kort kort. [/offtopic]
je kunt hem ook gewoon naar een monteur brengen en vrage wta er aan de HAND IS!:p
Wil je ff klikken ook al heb je het een keer gedaan?

*Danny Roelofs : Link verwijdert wegens spam

Reageren