Beste PHP'ers,

Ik heb een vraagje,
Mijn pc begint na een tijdje altijd te tuuuteeen.
Ik heb al alles uitgekuist vanbinnen maar geen verschil!
Iemand een idee waar het aan kan liggen???
Mvg, Manaus

PHPerik edit: titel aangepast en tekst genormaliseerd.
1337h4x0r schreef op 07.07.2007 04:58
hoi

als ik wist wat intentententies waren, misschien wel.

Ja typo maar even verbeterd, was laat maar ik stuur je even een PM gezien ik niet in andermans Topic met jou wil gaan schrijven.
edwin schreef op 07.07.2007 12:06
Wil je ff klikken ook al heb je het een keer gedaan?

*Danny Roelofs : Link verwijdert ivm spam

Wat heeft dat met dit topic te maken (habbo :@)
PHPhulp wordt verspamd...
Helaas blijf je altijd van die "rotkinderen" houden YPM. Ik wil niet generaliseren, maar er zijn er altijd die het voor een heleboel kunnen verzieken. Ik vind het altijd jammer, maar helemaal blokkeren kan je ze niet..
sneewvlok
haha, degene die wat vaker met de computer werkt weet wel wat die piepjes inhouden

De meeste gezonde moederborden piepen eenmaal tijdens het opstarten ter indicatie dat alles in orde is. Asus borden piepen daarnaast ook nog een keer per gevonden USB apparaat. Dat zijn allemaal dus normale piepjes.

Wat voor moederbord heb je? voordat we verder gaan.

welke pc ik ook heb of van binnen zie, het eerste wat ik doe is dat kleine zwarte ronde speakertje er (natuurlijk wel voorzichtig) aftrekken... ik word gek van zo`n hoog geluid :|
YPM schreef op 07.07.2007 16:13
PHPhulp wordt verspamd...

Ik heb een mail verzonden ivm edwin...
Kijk hier maar eens; soortgelijke link

edit:
en hier is hij ook bezig geweest
misschien de muis er uithallen, da wil nog wel werken :P

Maar even tot de orde van de vraag, meestal als een computer een muis na doet is het omdat er ergens een fout zit.

Wat je ook nog kan doen is even de stekker van de speaker er uit trekken, dan is het geluid ook weg, de stekker zit in je moederboard, waar licht aan het typen ;)
@alexander, het geluid is dan misschien wel weg, maar voor hetzelfde geld is morgen je pc afgefikt. Oke oke, ik heb het ook gedaan, maar ik heb geen storingen, en ik laat iedere dag het scanprogramma van m`n mobo draaien. Nog nooit fouten gehad...
Je kunt door een box(je) vlakbij je monitor te plaatsen een magnetisch krachtveld opwekken waardoor er - als er stroom op de box komt - een piepgeluid uitkomt...

Misschien zit die box wel in je pc.

Dit kan niet gebeuren bij TFT-Monitoren.

Reageren