Is Michael Rasmussen een Klootzak of niet?

Ik volg de tour al vanaf de start. Ik vondt Michael Rasmussen een van de goeden renners. Maar is hij een Klootzak of niet? Ik vindt eerlijk gezegt van niet. Omdat hij gelogen heeft, heeft hij wel zijn ploeg laten stikken ook vindt ik het erg lullig voor Michael Boogerd, omdat het zijn laaste Tour is. Wat vinden jullie er nou van dat hij heeft gedaan met de Tour? Ik vindt het ook een beetje verdacht dat hij het helen jaar Niet goed Race't Maar met de tour is hij ineens de nummer 1 GeleTrui dragen.
Geef me jullie mening over deze actie van Mr, Rasmussen!
Rabobank had hem in principe al niet mogen laten starten, maar een oudrenner die Rasmussen 'verraden' heeft, heeft het natuurlijk even geheim gehouden tot een leuk moment.

Rasmussen had gewoon eerlijk moeten zijn, en dit is zijn straf. Daardoor is hij geen klootzak, dat vind ik eerder van Vinokourov.

Meneer staat namelijk gelijk aan de president in Kazachstan, en dan flikt ie zoiets.

edit: ik ben zelf ook een wielrenner, dus volg de tour ook.

edit2: dankje Wes
Rasmussen is zeker geen klootzak. Komop, als je 14x (!) gecontroleerd bent tijdens de Tour en alle keren negatief getest bent, dan is er gewoon geen mogelijkheid dat je doping gebruikt. Verder is hij (voorzover ik weet) nog nooit betrapt. Hij rijd gewoon heel sterk, en zonde dat hij zo slordig is. Met dank aan de media dat hij nu niet verder mag rijden. En echt zonde voor boogerd ja. Die moet dan maar voor zijn eigen kans rijden die laatste paar etappes.
In de categorie 'eigen schuld dikke bult'

@terence, het was een oudrenner die hem herkend heeft, en dit direct naar rabo heeft doorgespeeld

Het is z'n eigen stomme schuld, had hij maar niet zoiets stoms moeten doen!

(jaja, ik volg het ook xD)
ik vindt wel een klootzak hij laat zijn maaten vallen hij gaat zelf naar italy als zegt dat ie naar mexico gaat om de doping controle te ontwijken hoe bedoel je ik train met doping dan spoor je al niet

als ie dan zijn team maten helpt met zijn doping maar nee doen ze allemaal gebruik het voor je zelf trek je ploeg naar voren bij het peleton vandaan maar nee never $$$$ das het enige wat ze willen
Ik wist niet eens dat de Tour de France weer bezig was.. (a)
De helen Rabo ploeg heeft al die maanden voor hem gevochten Boogerd heeft de laaste energie uit het eelt gehaald om voorop te blijven zodat Rasmussen voorop kon blijven en Inderdaad hij is zeker geen klootzak, Aan de anderen kant weer wel. Hij heeft al die tijd gelogen als hij nou eerlijk was geweest had de NL ploeg een Winnaar want ik ben er van overtuigt dat hij had kunnen winnen.

@Terence: Vinokourov, is inderdaad een Klootzak dat ben ik met je eens, Ik zou het pas egt een prestatie vinden als hij het zonder die Shit had gedaan, met die hechtingen in zijn knie! Maar helaas was het allemaal Doping ookal geloof ik niet dat hij de helen tour doping heeft gebruikt! Het werdt waarschijnlijk te zwaar voor hem waardoor hij zoiets had van *Fuck hé* Ik ga gebruiken ik trek het niet meer zo! *dat denk ik*

Edit:

@Mark: Omfg Zit je zo vaak op de computer er is geen krant die je in kan kijken en er staat niks in over de Tour dit vindt ik eigenlijk best wel triest :P
@Mark, ga eens weg van je bureaustoel

het is terecht, ze zetten een advocaat en een persconferentie in om hem te beschermen. Het is wel een ontzettende kutstreek, de laatste tour van Boogerd, die het snot voor z'n ogen fietst om hem te knechten, allemaal voor niets. Erg zonde.
Ik hoop wel dat hij volgend jaar wel mee doet, met een goede administratie.
Rasmussen is vooral dom. Dom om te liegen naar zijn eigen ploeg over waar hij was, en dom om dat naar de UCI niette vertellen. (waarom zou je daar over liegen?). Voor de rabo zijn het gewoon te veel zinloze leugens. Ik kan me niet voorstellen dat rabo een goede renner met kansen om de tour te winnen laten gaan zonder dat ze behoorlijke harde vermoedens hebben dat hij doping gebruikt, of gebruikt heeft.
@sneeuwvlok, welke ploeg wilt hem nog hebben (hij is op staande voet ontslagen bij de rabo)? hij houd zich niet aan de afspraken, hij kan daarmee zijn carierre wel vergeten.

Reageren