Is Michael Rasmussen een Klootzak of niet?

Ik volg de tour al vanaf de start. Ik vondt Michael Rasmussen een van de goeden renners. Maar is hij een Klootzak of niet? Ik vindt eerlijk gezegt van niet. Omdat hij gelogen heeft, heeft hij wel zijn ploeg laten stikken ook vindt ik het erg lullig voor Michael Boogerd, omdat het zijn laaste Tour is. Wat vinden jullie er nou van dat hij heeft gedaan met de Tour? Ik vindt het ook een beetje verdacht dat hij het helen jaar Niet goed Race't Maar met de tour is hij ineens de nummer 1 GeleTrui dragen.
Geef me jullie mening over deze actie van Mr, Rasmussen!
Ik hoor net op het nieuws dat de rabobank heeft gevraagd of ze alle wielrenners die voor de rabobank rijden extra willen controleren.
@Arwin: Dat vindt ik niet terecht, Wie zegt nou dat ze nu lekker doping gaan gebruiken! Dat slaat egt nergens op:

Volgende Stelling: Wie Vindt de Tour nog leuk?

Ik vindt het niet leuk meer, Het zijn allemaal Kinderen!
Ik vind het nog leuk

Rasmussen heeft geen doping in de tour gebruikt en die ritten in de bergen waren stuk voor stuk om in te lijsten
Ik vind het ook nog leuk, sterker nog, ik vind het steeds leuker worden!

alle rotzooi gaat er nu tenminste uit, waardoor je de echte renners overhoudt.
zoals jou terence :)

en nou vedoeme die berg op
@wes: Is Terence nou een Echte of een Neppe rennen ^^

Ja maar het wordt steets erger elk jaar!

Ik vind de tour nog leuk, maar ik vind het gewoon stom dat ik eerst geniet van die overwinning van Vino op de koninginnerit en dat je vervolgens hoort dat ie volgepompt is met ander bloed... da's gewoon zonde.... maar ik geloof er niet in de Rasmussen doping heeft gebruikt. Hij is alleen té slordig....
viel ook niet echt op he

rit 5 hij gaat op zn muil en heeft zn knieen kompleet open liggen
hij kan verder
tijdrit hij wint ineens superieur
rit erna hij verliest 30min en moet al op de 1e col van hc lossen
rit erna hij wint , weer met indrukwekkende voorsprong en schijnbaar geen moeite

goh wat een verassing he, en laat hij nou toevallig positief testen na die 2 gewonnen ritten
Ja ik Vino is gewoon DOM! Ik ben het helemaal met je eens Wes :P
@wes, en dat terwijl er een bloedtransfussiewagen achter zijn hotel geparkeerd stond. (waar de borden levensgroot van ophingen overigens)

Boogerd: Tour voor ons voorbij

Met veel tegenzin vertrekt Michael Boogerd aan de zeventiende etappe van de Ronde van Frankrijk. De Nederlandse Rabobankrenner, ploeggenoot van de inmiddels ontslagen Michael Rasmussen, zei voor de start van de rit van Pau naar Castelsarrasin, dat hij zonder moraal op de fiets stapt. "Ik heb absoluut geen zin om te gaan rijden. Voor ons is de Tour voorbij."

Reageren