Is Michael Rasmussen een Klootzak of niet?

Ik volg de tour al vanaf de start. Ik vondt Michael Rasmussen een van de goeden renners. Maar is hij een Klootzak of niet? Ik vindt eerlijk gezegt van niet. Omdat hij gelogen heeft, heeft hij wel zijn ploeg laten stikken ook vindt ik het erg lullig voor Michael Boogerd, omdat het zijn laaste Tour is. Wat vinden jullie er nou van dat hij heeft gedaan met de Tour? Ik vindt het ook een beetje verdacht dat hij het helen jaar Niet goed Race't Maar met de tour is hij ineens de nummer 1 GeleTrui dragen.
Geef me jullie mening over deze actie van Mr, Rasmussen!
Even over Boogerd, Ik vindt hem erg grappig hij praat inprincipe alleen met de Nederlandse Pers! Ik zat laatst naar de NOS te kijken toen ze een intervieuw met hem hadden, Toen liept er van achter een anderen Journalist tegen hem aan *buitenlander* Boogerd sloeg hem zowat tegen de grondt. Ik vondt dat zo grappig!

@Terence: Ik denk dat hij het inderdaad kan vergeten. Wie wil er nou zo en VERADDER!! Bij een kleinen stats ploeg moeten ze hem zelf niet meer!

@Arend: Ik weet zeker dat hij tijdens de tour geen Dopping heeft gebruikt, Hij is zo veel keer getest en telkens Negatief, dus Dopping heeft hij NIET gebruikt *tijdens de tour*
zag het ja :)) Godverflikkerdetering toch op kudtfransoos

woei, go boogerd :))

Boogerd, die het snot voor z'n ogen fietst om hem te knechten

Haha, dat zeiden die verslaggevers ook de hele tijd :P

Boogerd vind ik gewoon een toffe vent. En dat van die cameraman vond ik ook wel vet ja.... Boogerd moet gewoon nog ff 1 jaartje verdergaan. Hij reed hardstikke goed in de bergen en ook in de 2e tijdrit....
Hij reed zeker heel erg goed!! Hij is staat op 13, Weetje wat jongen's zullen wij met ze alle naar de France gaan :P zullen we hem even vooruit blazen op die fiets van hem :P
Terence schreef op 26.07.2007 11:50
@sneeuwvlok, welke ploeg wilt hem nog hebben (hij is op staande voet ontslagen bij de rabo)? hij houd zich niet aan de afspraken, hij kan daarmee zijn carierre wel vergeten.

Dat is zo, maar Joop zoetemelk is in 1979 ook gepakt op doping, en heeft daarna nog (meerdere malen) mee gereden in de tour.
Ben benieuwd naar de protestactie vandaag, alle duitsers en fransen die 2 minuten op hun hoofd gaan staan?
Sneeuwvlok schreef op 26.07.2007 11:55
[quote='Terence schreef op 26.07.2007 11:50']@sneeuwvlok, welke ploeg wilt hem nog hebben (hij is op staande voet ontslagen bij de rabo)? hij houd zich niet aan de afspraken, hij kan daarmee zijn carierre wel vergeten.

Dat is zo, maar Joop zoetemelk is in 1979 ook gepakt op doping, en heeft daarna nog (meerdere malen) mee gereden in de tour.[/quote]

Ja oké maar dat was in de Middel eeuwen! en dit is 2007 je wordt dood gegooid met de Goeden renners!
die ene commentator is wel fucking annoying

'kijk die oude (al zijn het jongens van 19) *insert wielrenner* zich compleet in het rood rijden op dat buitenblad'

wat...
Mitchelp schreef op 26.07.2007 11:57
[quote='Sneeuwvlok schreef op 26.07.2007 11:55'][quote='Terence schreef op 26.07.2007 11:50']@sneeuwvlok, welke ploeg wilt hem nog hebben (hij is op staande voet ontslagen bij de rabo)? hij houd zich niet aan de afspraken, hij kan daarmee zijn carierre wel vergeten.

Dat is zo, maar Joop zoetemelk is in 1979 ook gepakt op doping, en heeft daarna nog (meerdere malen) mee gereden in de tour.[/quote]

Ja oké maar dat was in de Middel eeuwen! en dit is 2007 je wordt dood gegooid met de Goeden renners![/quote] hij was zelfs sportman van het jaar in 1980, wat er al niet kan gebeuren, 2 keer positief worden bevonden (1977 & 1799) een jaar laten sportman van het jaar, en dan nog tot 1986 meerijden in de tour.

Off: Ja, dat was de vorige eeuw... sterker nog, millennium
Sneeuwvlok schreef op 26.07.2007 12:00
[quote='Mitchelp schreef op 26.07.2007 11:57'][quote='Sneeuwvlok schreef op 26.07.2007 11:55'][quote='Terence schreef op 26.07.2007 11:50']@sneeuwvlok, welke ploeg wilt hem nog hebben (hij is op staande voet ontslagen bij de rabo)? hij houd zich niet aan de afspraken, hij kan daarmee zijn carierre wel vergeten.

Ja oké maar dat was in de Middel eeuwen! en dit is 2007 je wordt dood gegooid met de Goeden renners![/quote] hij was zelfs sportman van het jaar in 1980, wat er al niet kan gebeuren, 2 keer positief worden bevonden (1977 & 1799) een jaar laten sportman van het jaar, en dan nog tot 1986 meerijden in de tour.

Off: Ja, dat was de vorige eeuw... sterker nog, millennium[/quote]

Ja dat is waar! Maar dan Sportman van het jaar.

Ik denk dat je gelijk hebt dat Rasmussen nog niet klaar is met de tour, Maar ik vindt het nog steets een Takken streek zoiets flik je je ploeg genoten niet.
En dat dood leuk erop verder gaan in een Pers Conferentie, Petje af voor Rasmussen, Zo Goed liegen tegen over de HELEN WERELD! zo moeten Char er bij halen om te kijken wie er nog meer liegd :P

Reageren