Hey mensjes!

Ik had afgelopen avond een discussie met mijn zus, ze wilde de computer niet uitzetten. Ik denk (net als mijn vader) dat de computer er langzamer van wordt als je hem niet uitzet, dus dag en nacht aan laat staan.

Is dat zo of is dat niet zo? Ik vraag het aan de experts ;-)

Groetjes,
Lotte
Kasper schreef op 28.07.2007 21:49
Koop een laptop zou ik zeggen..

Dan kan je de pc op een sluimerstand zetten en dan bewaard hij je zogenaamde "Sessie".
Laptop is niet hetzelfde als pc. Maar pc heeft, net als laptop, ook vaak de mogelijkheid om hem in een sluimerstand te zetten hoor. :)

Mijn laptop is beter dan mijn gewone pc.. :P Maar met de sluimerstand van een PC blijft bij mij mijn PC op volle toeren blazen enzo. Bij mijn laptop doet ie niets meer... (en is daardoor zuiniger)

*als ik typfouten maak, ben net wakker =_= *
Bij normale windows versies is mijn ervaring dat ze gewoon vastlopen.
*gelukkig* bij de server 2003 heb je geen last van sloomheid als hij lang aanstaat. (eigen ervaring).

Maarja, ik hoop voor je zusje dat haar sessie of haar cookie verloopt en ze dus weer opnieuw moet.

Btw. het heet nog altijd SLAAPSTAND oftewel HIBERNATION
Gebruik dat gewoon, start -> afsluiten -> staat waarschijnlijk 'stand by' houd dan shift ingedrukt, hij veranderd naar slaapstand als dat ingeschakeld is...

Barry
@Barry -> Slaapstand en sluimerstand zijn 2 verschillende dingen bij mijn laptop.

[edit]100 ste post =D[/edit]

Reageren