Beste leden van PHPhulp!

Hier spreekt 'ie dan alive and kickin.
Via deze weg wil ik even mijn excuses aanbieden dat ik de laatste tijd vrij weinig (lees: nooit) op PHPhulp was. Dit komt sowieso omdat ik 5 dagen in de +/- 9 á 10 uur werk (per dag). Het is heel tof werk, maar dat terzijde.

Daarnaast ben ik ook een tijd internetloos geweest aangezien ik een 'beetje' ruzie heb gemaakt met Orange. Ik ben dan ook per direct overgestapt op Tiscali. Werkt perfect, maar ook dát terzijde.

Nogmaals mijn exuces dat ik als moderator en lid niet aan mijn taken kon voldoen de afgelopen weken.
Ik hoop nu weer beter mijn best te kunnen gaan doen. Alhoewel ik vanaf 10 tot 19 augustus op vakantie ben.

Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd, als ik er in een ander topic maar niet mee geconfronteerd word. Alles blijft in dit topic!

Tot horens!
Jason de Ridder

ps - Als start heb ik mijn oude avetar ingeruild voor een gloednieuwe!
psps - KOM MAAR OP MET JE PROBLEMEN!
Heb je afwezigheid niet eens opgemerkt geloof ik. :$ :D
Oooh Ergo Proxy! (in je ava Kasper)
en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek
PHPerik? :(
PHPerik schreef op 28.07.2007 00:13
en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek
PHPerik? :(

Die voelt zich weer ondergewaardeerd. Arme schat ^^
gaat iedereen hier over op iets nieuws?
We hebben je gemist hoor! (Denk ik? :P)
je nieuwe avatar is ook kudt

goed zo? :)

welcommeeeback!

zal je even bijpraten.

Bas heeft het aan de stok met Arjan, wat eigenlijk zn scizo zelf blijkt te zijn na een IP check. PHPerik en Erik hebben het 'Go Erik Go' front opgericht, en telt na 3 maanden +- 2 leden.
Herjan Terence en Jonathan hebben het aan de stok met Jan Koehoorn, daar ze zijn pianospel tot op de grond hebben afgekraakt.

En ik ben gewoon liev, als altijd ;)
w00t, ik mag gewoon geoorloofd kut opmerkingen plaatsen:

Wat "fijn" dat je terug bent!
(blijf weg) :D

Dit mocht ik doen! En Jason weet ook wel van me dat ik dit allemaal heel erg niet meen..

Nog een kleine toevoeging op Wes:
Ik en Boris hebben aan de stok met Bassie, we zijn daarom ge IP-banned. Maar tunnels zijn er om gegraven gesshd te worden! (en dus heb ik ook een nieuw acc aan moeten maken)
@wes: mij zul je nooit goed pianospel af horen kraken :) Ik zou zeggen: neem je woorden terug.

[edit]En daar komt bovendien nog bij dat Jan mijn grote vriend is :D[/edit]

Reageren