Beste leden van PHPhulp!

Hier spreekt 'ie dan alive and kickin.
Via deze weg wil ik even mijn excuses aanbieden dat ik de laatste tijd vrij weinig (lees: nooit) op PHPhulp was. Dit komt sowieso omdat ik 5 dagen in de +/- 9 á 10 uur werk (per dag). Het is heel tof werk, maar dat terzijde.

Daarnaast ben ik ook een tijd internetloos geweest aangezien ik een 'beetje' ruzie heb gemaakt met Orange. Ik ben dan ook per direct overgestapt op Tiscali. Werkt perfect, maar ook dát terzijde.

Nogmaals mijn exuces dat ik als moderator en lid niet aan mijn taken kon voldoen de afgelopen weken.
Ik hoop nu weer beter mijn best te kunnen gaan doen. Alhoewel ik vanaf 10 tot 19 augustus op vakantie ben.

Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd, als ik er in een ander topic maar niet mee geconfronteerd word. Alles blijft in dit topic!

Tot horens!
Jason de Ridder

ps - Als start heb ik mijn oude avetar ingeruild voor een gloednieuwe!
psps - KOM MAAR OP MET JE PROBLEMEN!
Veel stokken xD

Zo fijn dat je weer terug bent

('.')
()( )()
() ()

OEH OEH wat ben ik verzichrikkelijk goed..

klote, m'n poppetje wordt venukt :@ In z'n linker hand houdt hij biertje en die andere in spastisch..
O My God! HE'S BACK!, RUN, RUN FOR YOUR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze bump staat op jouw naam^^

Welcome back!
Thomas Vermaercke schreef op 27.07.2007 23:59
Oooh Ergo Proxy! (in je ava Kasper)

Super cool dat je dat herkend! Ergo Proxy is cool :D
Welkom terug :-)
Welkome back! :)
WillemJan Zijderveld schreef op 28.07.2007 21:17
[quote='Thomas Vermaercke schreef op 27.07.2007 23:59']Oooh Ergo Proxy! (in je ava Kasper)

Super cool dat je dat herkend! Ergo Proxy is cool :D[/quote]
WTF? Sinds waneer kennen mensen Ergo Proxy? Thomas, ken je toevallig ook nog een plek in Nederland waar ik de DVD's kan krijgen? Heb alleen deel 1 momenteel legaal, de rest zou ik ook graag nog willen hebben :)

Ow, leuk je weer eens te zien Jason :P
Jason? Ik ken alleen JSON.

Reageren