Hier spreekt 'ie dan alive and kickin.
Via deze weg wil ik even mijn excuses aanbieden dat ik de laatste tijd vrij weinig (lees: nooit) op PHPhulp was. Dit komt sowieso omdat ik 5 dagen in de +/- 9 á 10 uur werk (per dag). Het is heel tof werk, maar dat terzijde.
Daarnaast ben ik ook een tijd internetloos geweest aangezien ik een 'beetje' ruzie heb gemaakt met Orange. Ik ben dan ook per direct overgestapt op Tiscali. Werkt perfect, maar ook dát terzijde.
Nogmaals mijn exuces dat ik als moderator en lid niet aan mijn taken kon voldoen de afgelopen weken.
Ik hoop nu weer beter mijn best te kunnen gaan doen. Alhoewel ik vanaf 10 tot 19 augustus op vakantie ben.
Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd, als ik er in een ander topic maar niet mee geconfronteerd word. Alles blijft in dit topic!
Tot horens!
Jason de Ridder
ps - Als start heb ik mijn oude avetar ingeruild voor een gloednieuwe!
psps - KOM MAAR OP MET JE PROBLEMEN!
Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd,
Ik weet niet wie de posts van mij, Herjan en Niek heeft verwijderd, maar bij deze een flauwe beaming naar hem / haar toe.
Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd,
Ik weet niet wie de posts van mij, Herjan en Niek heeft verwijderd, maar bij deze een flauwe beaming naar hem / haar toe.
Ik verwacht in dit topic niets anders dan (flauwe) beamingen van deze post en misschien nog wel een snerende opmerking van Kalle, Boris, Wes, of Niek. Bij deze is dat geoorloofd, als ik er in een ander topic maar niet mee geconfronteerd word. Alles blijft in dit topic!
Bij de titel moest ik al braken. Ik vind het van zo'n vreselijk zielig niveau dat het hier op phphulp perfect thuis is. Vooral als je nog gaat vragen om reacties... Ik was je trouwens al weer vergeten, net als phphulp de laatste tijd, maar voor dit soort crap maak ik graag een uitzondering om weer ff langs te komen.
Ik had het er met PHPerikje over. Ik dacht aan een zenuwinzinking nadat toespraak gedoe in friesland van bassie. Nu spreek ik mezelf wel tegen. Ik was je vergeten en ik had het er met PHPerikje over. Ja, ik ga daar niet op in.
Je avater is of de vrouw van shrek (tijdens het [google]Missionarisstandje[/google] --> niet kijken voor 18-. Oh sorry Gazon) of jij die de mooiste kleuren make-up van je moeder hebt gestolen en hebt gebruikt. Wel netjes recht gedaan trouwens. Ervaring?
Bij deze is dat geoorloofd, als ik er in een ander topic maar niet mee geconfronteerd word. Alles blijft in dit topic!
Sinds wanneer commandeer jij mij? Dit krijg je je hele (phphulp)leven mee. Een phphulpleven is voor je hele leven, dus gewaarschuwd.
Leven van phphulp is:
Van ....... naar ........
"" Luke Banning "" PHPnewbie
"" PHPnewbie "" Willem Jan (wat minder getroffen) of Jason
"" WJ/Gazon "" Arjannedje (waar zit de fout?)
"" Arjan "" Jan K. (de enige)
"" Jan "" Santhe
Hoe je dan bent? Bel met San of met The. ;)
Als je het (10x)zeer goed getroffen hebt en wat minder wisselingen in personges hebt, dan heb je zo'n phphulp leven:
PHPerik naar Kalle
Hmmmmmmmm dat is tot nu toe 1 iemand gelukt en 1 iemand zit dicht in de buurt. Rara wie? Wie nu 2 namen heeft in z'n hoofd bevindt zich in het eerst genoemde leven. Tenzij je die gene aanbidt (PHPerik bedoel je dit met die Arjan trekjes????).
@PHPerikje
Niet zeiken. Jij doet helemaal niks wanneer er rot zijn dom staat. Baby born baby born. Je stelt me teleur! Onderhandelen voor dummies is een goede. Voor Gazzzzzzon ook trouwens. Met dat flut bedrag dat ie uit bas kon troggelen.
Wat een wereld post weer.......
Ohja @wes neem zelf een pilletje. Het liefst één die ABN bevat.
Ik was je trouwens al weer vergeten, net als phphulp de laatste tijd, maar voor dit soort crap maak ik graag een uitzondering om weer ff langs te komen.
Je kunt op geen manier dan geïnteresseerd te zijn weten dat er 'dit soort crap' op phphulp staat. Je kunt dus ook niet zeggen dat je een uitzondering maakte om hier langs te komen omdat er hier crap staat.
En waarom reageer je hier niet? Of is dat geen crap waar je een uitzondering voor maakt?
Henk als je hier wat vaker komt. Zeg maar... een jaar nog op phphulp rond gaat hangen en wat jaartjes ouder wordt dan snap je het allemaal wel. Doe maar 1000+ posts...