Hey, ik heb even een vraag over PHPHulp.nl

Wat mij opvalt is dat je reacties van bijvoorbeeld een script, boek of tutorial wel zelf kunt verwijderen, maar dat dat niet kan met een reactie van het forum.

Zou het niet makkelijker zijn dat je zelf je reactie kan verwijderen? Bijvoorbeeld als je een foutje heb gemaakt en een dubbel post heb gemaakt? Of gewoon als je vind dat je een nutteloze reactie heb gemaakt?

Greetz,
Chris

[edit]
Zullen we met z'n allen voortaan gewoon zo gaan doen? :P
[/edit]
Nee, heb ik ook al eens topic over geopend.
Zodra je dat doet word het topic een puinhoop...
[edit]
Jippie 1000posts :)
[/edit]
Hmm, ja heb je eigenlijk toch ook wel weer gelijk in ja..

<?php
echo "Gefeliciteerd!";
?>
Als een reactie echt nutteloos of dubbel is, dan is er wel een mod of admin die 'm verwijderd.

Vind je, zelf je reactie nutteloos, los je het op deze manier op. Wellicht dat iemand anders er anders over denkt of wel wat aan heeft...
Misschien is het een idee voor de nieuwe PHPhulp (gaat niet over reacties verwijderen):
Dat de topicstarter een optie heeft om zijn post als geholpen te markeren. En dat je zelf een optie hebt (instellingen) om geholpen posts wel of niet te laten zien in de laatste forum berichten lijst..

Zo kan er beter geholpen worden (Omdat geholpen topics dan niet in de lijst staan, komen oudere posts weer boven water..)
Had ik ook al bedacht & is al een topic over geweest (A)Van mij :P
@ Mark:

Lijkt mij inderdaad ook handig.
Ook moeten ze een beveiliging inbouwen dat je niet dubbelposten kunt.
@ Paul:
Sorry, wist ik niet :P

@ Robert:
Ja, daar dacht ik ook al aan.. of dat als je reageert... dat dat automatisch onder je vorige post komt :P
Laten we eerst maar kijken wat bas van de nieuwe versie maakt :)
Robert schreef op 29.07.2007 19:50
@ Mark:

Lijkt mij inderdaad ook handig.
Ook moeten ze een beveiliging inbouwen dat je niet dubbelposten kunt.

* niet dubbel posten na 24 uur, en als je da wel doet dat het dan automatisch wordt samengevoegd tot 1 reactie/topic/whatever
Inderdaad beveiliging tegen het dubbel posten.. zou wel wat beter zijn in de nieuwe versie..
Vaak zijn het (maar zeker niet altijd) de newbs (lees nieuwelingen, géén nO.obs) die dubbelposten. Maar soms loopt je pc vast, of duurt het te lang druk je nog een keer op "plaat bericht" en dubbel post je niet expres.. Dan is het wel beter dat je automatisch berichtje krijgt: (alert) Kun je niet beter de edit knop gebruiken dan dubbel te posten? fzo

Reageren