Hey, ik heb even een vraag over PHPHulp.nl

Wat mij opvalt is dat je reacties van bijvoorbeeld een script, boek of tutorial wel zelf kunt verwijderen, maar dat dat niet kan met een reactie van het forum.

Zou het niet makkelijker zijn dat je zelf je reactie kan verwijderen? Bijvoorbeeld als je een foutje heb gemaakt en een dubbel post heb gemaakt? Of gewoon als je vind dat je een nutteloze reactie heb gemaakt?

Greetz,
Chris

[edit]
Zullen we met z'n allen voortaan gewoon zo gaan doen? :P
[/edit]
en je zal merken dat mensen omdat ze niet kunnen bumpen [na 12 uur ofzo]
dat ze nieuwe topics aan gaan maken
Goh, wat klinkt dat bekend -> HarmW !!!!!

Die gast opent 5 topics voor hetzelfde probleem :S

bannen die gast

Bannen die gast

Gelukkig houd phphulp er een iets genuanceerder banbeleid op na.
Chris schreef op 29.07.2007 21:22
Goh, wat klinkt dat bekend -> HarmW !!!!!

Die gast opent 5 topics voor hetzelfde probleem :S

bannen die gast

Er zijn nu eenmaal mensen die meer hulp nodig hebben.
Ongetwijfeld dat je zelf ook wel zo begonnen bent..? Alle begin is moeilijk
@Arend -> Ja, snap ik ook wel hoor =D

@Wout -> Nou, ik maakte geen 5 topics over hetzelfde probleem, en ik luister 9/10 keer... Ja ok, ieder begin is moeilijk, maar als je niet open staat voor ideeën, kan niemand je helpen..
Mark schreef op 29.07.2007 19:47
Misschien is het een idee voor de nieuwe PHPhulp (gaat niet over reacties verwijderen):
Dat de topicstarter een optie heeft om zijn post als geholpen te markeren. En dat je zelf een optie hebt (instellingen) om geholpen posts wel of niet te laten zien in de laatste forum berichten lijst..

Zo kan er beter geholpen worden (Omdat geholpen topics dan niet in de lijst staan, komen oudere posts weer boven water..)

Wel een goed idee :)
Alleen ik denk dat het dan een rommeltje wordt
=_="

Kijk, weer dubbelposten :S
HarmW -> Doe nou eens je post bewerken :S

Maar wat Mark schrijft, klinkt wel als een goed idee, maar als ik er nog eens over nadenk,, sommige mensen zullen nooit hun eerste topic bewerken..
Chris, ik stel voor als je snachts niet kan slapen door HarmW dat je dan fijn het interne berichtensysteem gaat gebruiken om hem te attenderen op je probleem jegens hem, zodat we hier weer ontopic kunnen gaan?
Misschien ook een bumpknopje... dat gewoon als je een bericht scrijft en jij bent de laatste die heeft geschreven het er altijd als edit bijkomt en dat er na 24 van de laatste reactie een bumpknopje komt bij de topicstarter... alleen hoe doe je zoiets in de DB... :P

Reageren